"DJ SoSo 每一天的主題曲"

18/6/10 熱



哈,見到本文,會唔會好驚訝呢?...哈,係咪諗唔到我會響考試期間寫blog呢?...的確,今次我真係破晒例,響考試期間繼續開電腦,甚至花時間寫blog.可能係外在環境既壓逼太大,我除左每日堅持聽艾粒電台節目作娛樂外,唯有繼續上網relax下,check下facebook.有點遺憾,無法響呢度同大家一齊見證本網總瀏覽次數突破30000既一刻,更無法見證世界盃既開幕,不過,好彩,我趕得切響今日睇左NBA Final,見證愛隊塞爾特人輸掉第七回合,以3:4失落冠軍.好可惜,好可惜.唔緊要,正如facebook status提及,身為金塊既支持者,我睇NBA係好主觀既...塞爾特人輸得好,證明湖人要靠主場之利先險勝到宿敵.就算湖人第四節表現有幾好,我都係憎佢地.正如政改辯論,即使講得幾好,我都會反對佢.況且我根本唔覺特首表現好,我一直尊敬既高比拜仁今日更大跌watt...

如果下星期唔係淨番聖經科(其實點解"聖經"會係一個科目?...我始終傾向稱佢為宗教(知識)科),我諗我都無機會入返黎呢個blog.4個選修科,一次過響頭5日內考晒,我M2同中文已經輸晒,豁晒出去,目標得一個,就係經濟攞滿分,唔係講笑.我考左一半試先發現自己M2舊年攞全級平均既58分,根本無可能拎到品學良好獎.所以,我既希望淨係Econ喇,[自豪大佬]呀,一定要救下我...Econ Subject Prize...

響考試進行期間,溫溫下書,成日遊魂,諗起好多價值觀既野(其實唔係好多xd),有D都想寫下,我唔知係咪考試令到我既思想更踏實,更理智.但係,我的確有一D同一般人唔同既態度同睇法.遲D再講.



唔知有無人會察覺我呢個音樂環節既點歌方向好似叱吒903,無錯,好多歌都係來自903既熱播選擇.上星期聽好靚女既EKEE做節目,揀左楊千嬅既"鍊金術",嘩,又係一首久違既歌,唔播返出黎,都唔記得...

你先前聽過既係就楊千嬅既新歌: 飲酒思源. 等我揀另一首我中意楊千嬅既歌: 小城大事.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()