Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#14


Mission14 => 08Halloween---Trick of treat!派生果金!


任務目的:


這陣子香港人要求增加生果金,為聲援他們,凡人蘇今日一身萬聖節戲服,於旺角行人專區玩Trick of treat,但不是要糖,是派生果金!


現場實況:


(凡人蘇)「相信睇到樓上任務目的既觀眾們,都知道今日小弟要做乜野好!今日我扮成喪屍,響晚上西洋菜南街最多人既時候,玩!


(鴨仔團)Trick of treat!」


(凡人蘇找來一位婆婆)「婆婆!萬聖節快樂!Trick of treat!」


(婆婆)「你講咩呀?我唔明喎~


「你想唔想要多D生果金?」


(婆婆興奮大叫)「想呀!想呀!」


(凡人蘇)「咁我就趁萬聖節,周街都係鬼時,送一袋生果同埋一舊金!幣朱古力俾你啦!」


(婆婆)「吓?唔駛喇!」


(鴨仔們)Yeah!成功!」


(凡人蘇)「收左佢啦!(一手將生果推到婆婆手中)裡面乜生果都有,我地走先,再見!」(跑開)


(婆婆呆望着鴨仔團)


(凡人蘇又找來一位小妹妹)「可愛小妹妹!Happy halloweenTrick of treat!」


(小妹妹)Trick!」


(凡人蘇)「咁寸咀?我就送袋生果同舊金!幣朱古力俾你啦!你知唔知呢D愛黎做乜架?


(小妹妹一手搶走禮物走開了)


(凡人蘇)「唉~真係Trick呀!哈哈哈~


(凡人蘇再找來一位OL)


(凡人蘇)HelloTrick of treat!」


(OL)「呀!~(走開)


(凡人蘇)「喂!我係人黎架!送生果金呀!」


(OL)「嗚~我又唔係阿婆


(凡人蘇)「我唔係唐老鴨,唔係派生果金,係送生果同埋金!幣朱古力!」


(OL)「我要生果!唔食朱古力!」


(凡人蘇笑言)「好啦!老子今日心情好!俾你!Happy Halloween!記住!Impossible is nothingI will be back!」


(凡人蘇離開,地上留下一套疆屍戲服。)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔周四播出~下集將會於116播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()