Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#11


Mission11 => 08中秋節---生吞三黃白蓮蓉月餅


任務目的:


08中秋節來臨,凡人蘇都要應景一番,所以今次要生吞整個三黃白蓮蓉月餅,不知味道如何?


現場實況:


(凡人蘇)「中秋節快樂!今日我真係驚完成唔到呢項工程好在我個口都算大


(鴨仔隊長)「我諗你一陣間都講唔到幾多野,不如依家講埋呢幾句遺言啦


「三黃白蓮蓉!正!哈一陣間睇住我個口發大啦!」


「好!洗眼恭看!」


(凡人蘇慢慢將一個直徑10 -11cm的大圓月餅放進口裡)


(鴨仔隊長)「為免凡人蘇你啃親,你唔好講野,記住唔好咬果舊月餅,要成個放入個口度!」


(凡人蘇豎起拇指,表示知道)


「凡人蘇一步一步咁將月餅放入口中,好似有少少阻礙,嗯,啱啱夠大呀個口,哈,我諗佢今次爆嘴唇!將個餅打斜少少會唔會易入口呀凡人蘇?」


(凡人蘇揮手say no)


「依家佢食左大半個月餅喇,爭少少咋!加油!」


(凡人蘇再用力將剩餘的月餅推入口中,發出「嗚嗚」的呻吟聲…)


(十多秒後…)


「搞掂!睇下你個衰樣先!快!同佢影張相好!唉,真係笑爆嘴,凡人蘇成個口都脹起晒,成隻河豚咁哈哈哈


「點呀?你駛唔駛食埋佢?」


(凡人蘇即刻耍手拎頭)


「攞唔攞到出黎呀?咬 一兩 啖再吐番出黎啦,真係噁心~


(凡人蘇正想從口中把什麼什麼抓出來,鴨仔們已跑開)


「我地唔想睇凡人蘇既噁心野呀!相信大家都唔會,


(再向後大叫)我地走先喇凡人蘇~


(再向鴨仔們道)佢做既野真係愈來愈變態,連slogan都講唔到,又要老子出馬。記住!Impossible is nothing!凡人蘇 will be back!哈哈哈!笑死我喇~


(鴨仔們離開時,留下凡人蘇彎著身體的背影…)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔周四播出~下集將會於925播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()