close




Cream Puff Union!~強勁量產型腐乳泡芙 滋味推介:



So’s
Funland
復刻版---俚語教室Brunch with Miss
Diamond



Miss
Diamond
:嘩!我地有幾奈無同大家見面呀契仔?



Little
Diamond
:我就兩年無出過鏡,您間中響慶典都會客串下丫



M:哈哈,最緊要大家仲記得我地今日special版,我地帶大家食好野喎。



L:邊食邊學俚語!至於今日介紹既呢間餐廳,聽聞係契媽您既朋友開架喎。



M:食下D nuts先,我地有好多appetiser…(咀嚼)佢亦都係SoSo既老朋友,就係星星薯餅開既呢間西天餐廳。



L:嘩!我都唔記得您N年前拍過blog劇添!……咦?係喎,nuts都係個俚語黎架可?



M:唉D陳年往事唔好提嘞,無錯,nuts有瘋狂既意思,可形容人或行為等。



L:咦?呢度仲有好多花生喎,peanuts又有無得解?



M:當然有,佢解低薪,人工低。



L:哈,我就知hotdog可以指賣弄技巧,中意show off既人。



M:唔該晒waiter為我地送上Parma ham,我最中意西天餐廳就係因為呢度乜都有得食。



L:講到火腿,原來佢都係個俚語黎喎。



M:喂細路你呢個硬tag會唔會太夾硬黎?好啦,等我話你知啦



L:喂,您都交唔到戲喎!嘻嘻!



M:你理我丫。Ham係指裝腔作勢,好浮誇既人。



L:咁我地面前呢碟菜呢?



MVegetable可以解反應慢,甚至零反應既人..又例如呢盤pizza,加兩個z響字尾就有活力既意思。



L:咁呢個熱辣辣既蘋果批無俚語喇掛?



M:咁你就錯喇。將呢個批帶上天變成pie in the sky,有不可及既夢想或渺茫希望既意思。



L:啱啱waitress姐姐為我地送上香噴噴既煎魚,fish,實有得解啦。



MFishy解可疑脆卜卜,好味!快D趁熱食,咪講咁多。



L:我想學俚語嘛我仲想知牛肉beef同埋薯仔potato既意思呀。



M:唉,係要打擾我既興致,應付你真係hot potato---棘手既問題。我依家就真係beef緊,抱怨緊呀!



L:呢度D菜食得快,上得快,好快就輪到甜品喇喎。



M:細路,知唔知peach係咩?嘻嘻!



L:我知!係靚女!



M:哈哈!你條友仔擺明響出面溝左唔少女啦咁泡芙又點解呀?你最中意啦!



LCream puff係指弱不禁風、娘娘腔既男仔。唔好以為我係呀



M:好好丫,全部野食都好好味,一次過試咁多美食,好精彩。



LYummy!好多謝西天餐廳贊助支持,請我地食好野之餘,又教左大家咁多俚語。



M:好啦,我飽到講唔到野嘞,係咁啦,有緣再教大家俚語,走嘞。



L:哦,好啦,咁我都同大家講聲拜拜喇,我會好唔捨得你地架!



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人:SoSo



難離難捨:SoCWon
Group



想抱緊些:Cream
Puff Union!~  YouTube




arrow
arrow
    全站熱搜

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()