close

SoSo Blog 製作  清新薄荷味香口硬膠 隆重推出



2011容祖兒”Loves Singing” YouTube音樂會》



 



注意聲明:本節目內容純屬虛構。本節目亦不會作為任何商業用途。詳盡聲明請參考文末。



 



(不少歌迷一早已在舞台下守候將出場的容祖兒,突然有一身影奔上舞台,全場起哄!)



DJ SoSo:係我呀!嘩!好多人喎,唔知會唔會多過舊年陳奕迅音樂會呢?



台下有人叫囂:快DJoey出黎啦!你條友唔關事就行開啦!



S:哈哈,聽台下呢大叔既語氣,都知你唔係Joey忠實歌迷喇。無計啦,鬼叫呢個節目係文字乘Youtubecrossover創作形式咩,鬼叫我係今晚司儀



又有人大叫:咁你個二打六就講少句廢話,請Joey出黎見大家啦!



S:好啦!既然你地反應咁熱烈,我地就歡迎Joey隆重登場!



(Joey從後台出到舞台中央向大家揮手,音樂奏起)



JHelloDJ SoSoHello!大家好!



S:今晚我就唔講咁多,專心聽你唱歌!交個台俾你!仲有,淨話果兩個演員係我請返黎推高全場氣氛既!哈哈!Bye







(Joey跑入後台,台下觀眾熱情起哄,Joey不久再上台,穿了更華麗的晚裝的她輕快跳躍著)




J(嬌柔的語氣)好想抱抱?有無人抱我呀?(當場引來哄動)哈哈,你地真係好既啫!









J:今晚我會唱好多經典好深刻既情歌,希望你地會中意啦!











(Joey換了服裝,再次回到舞台)



J:差唔多喇喎!尾聲喇喎!我會一口氣唱埋最後既五首歌,無encore,預備好未呀?











J:響同大家講拜拜之前,我想先多謝soso blog俾個機會我同大家分享我既歌,亦要多謝DJ SoSo義務幫我編排rundown,呢個未必係最好,但一定係最真致最簡單既!送俾大家,DJ SoSo最愛我既作品---痛愛。





J:多謝晒!多謝大家!亦在此恭賀soso blog開業五周年!拜拜!



(Joey向著觀眾揮手,歡樂地走入後台,音樂會正式完結。)



 



注意聲明:本節目內容純屬虛構,所推介之歌曲只屬作者個人喜好選擇。本節目與陳奕迅、其經理人或唱片公司並不構成任何利益關係。本節目亦不會作為任何商業用途。本網負責人不會為本節目引起的後果或影響負上任何形式的責任。



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人/舞台總監:SoSo







難離難捨:SoCWon
Group



想抱緊些:Cream
Puff Union!~  YouTube



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()