close
"DJ SoSo 私家音樂部落(最後一集)"

好開心地宣佈,第二輯音樂節目,將於今集正式完結.

雖然今輯只係播左六十幾首歌,但我最滿足既係,我堅持到呢九個月黎每篇日記/entry都附上一首歌,無多無少.所以,就算要我每篇用一小時去寫,都值得既.

哈哈,完埋今集,我又會好似上年咁,放兩個星期大假,響八月中再分享靚歌俾你地.(不過DJ SoSo響慶典某一天會再出現既,留意慶典環節啦!)

至於新一輯節目名叫咩,好老實,暫時都未諗到.

好啦.就聽下以下呢首farewell song.一首由一班佬唱,卻好舒服既歌,黎自當年陪伴不少人成長既電台節目森美移動.佢都陪左我兩三年,對於其他人,甚至陪左七年有多.

咁啱呢首歌又match慶典既主題,索性攞埋黎做慶典主題曲,好襯.

細心聽聽歌詞,做電台節目既生活,某程度又真係幾似我以家做緊音樂節目既feel.



由商台叱吒903DJ 森美,Leo,細蘇,陳強 合組森美移動所唱既片尾曲.現在,陳強已離開商台,Leo亦轉為part-time,聽起首歌,不禁懷念昔日光輝.
arrow
arrow
    全站熱搜

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()