"DJ SoSo 私家音樂部落"

今篇entry無日記,因為暑假期間其實無乜特別野好寫.反而我有幾多歌想播下,所以想趕及31日前爭取最後機會,揀選更多好聽既歌.我知道,八月尾都唔會有太多空間做音樂節目.做得一集得一集...仲有,第二輯臨尾,check返播過既歌既記錄時,發現外國歌佔既比率都唔夠一半,我本來想今年多D外語歌,點知都事與願違.或者我真太愛本地作品喇.



今次特登揀呢隻歌點唱俾呢位叫Kara Sin既朋友.我諗呢條youtube片既二百五十萬人次,應該有一千次係黎自佢.講過既野會算數既.KARA Jumping
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()