"DJ SoSo 私家音樂部落"


如果部電腦唔係BOMB一聲燒左火牛,我就唔駛今日山長水遠黎到呢度用電腦.上一集先批評過呢度,點知依家就要死死氣過黎.報應...真係第一次因為壞電腦而特登返黎,仲衰過中電腦病毒...電腦壞左,若果有心既話,又唔駛換新機,好快就搞得掂.至於賀blog慶典果方面,若要延期會盡早公佈.



15/7/11 微雨


"那誰"呢首歌派左台差唔多兩個月,開頭聽印象普通.不過,考試後愈聽愈喜歡,愈聽愈感動.尤其當903派左由卓韻芝feature對白既version,真係好打動人心.阿芝話: 想於搜尋引擎打"How to forget someone",當打到"for...",搜尋引擎自動彈出"How to forgive someone".細心地想像當中的情感,配上蘇永康少少哀怨既歌聲,真受不了...仲有平時宣傳廣告由不同歌手灌錄既多個versions,呢首歌真係上半年最正既一首歌,值得為佢寫一篇entry.我亦估計呢首歌有機會於來年樂壇頒獎典禮得獎...聽番黎呢首歌,好容易諗起之前既歌"黑色禮服",幾中意阿公呢種歌唱style,總好過近排玩野既梁漢文Edmond,果首"懶音歌"係古巨基加盟英皇時既影子.


阿芝話,每個人,心目中都有自己既一個那誰.呢句話不期然令我諗番起自己既那誰.我都有一個那誰.曾經於我既生活中穿插,曾經令我既心情大起大跌.曾經陪伴過,亦曾經疏遠過.不過,就好似王菀之所講,即使今天大家不再聯絡,不再見面,無論如何,都要多謝佢曾經帶俾我既一切.


我亦都好贊成余迪偉於一八七二遊花園所講,過去既經歷就由得佢過去.我地應該將佢當作一本書,合上呢本書放入家中既書櫃,某時某刻想懷念過去,才取出呢本書,翻開佢回味.所以,我地根本無須不斷記掛以前既事,記憶係要保留,不過係響腦海既深處.必要時才回顧,甜在心頭.人是喜歡把哀傷無限放大的動物,要擺脫自怨自艾,今天,要抱住希望的心繼續做人.


若舊夢 不堪追
就別問 那 誰
從何時 你學會 灑脫面對
她怎傷害你 可否就當做老天
完整你那 沒挫敗波折一生之旅
功德圓滿 方可愛下去
帶笑歸去

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()