14/8/10 驟雨 (溫馨"非上課天"倒數計時: 尚餘18日)



星期三夜晚,蔡春急call,搭的士到新街市.今次應該係我地舊墟6B班既人第三次出黎gathering.今次係去熟食中心食晚飯.我記得當初同家人談及此事,佢第一個反應係: "哈,咁經濟呀?"
我估佢地都係貪佢坐埋一檯咁熱鬧啫.不過,咁樣gathering,我都係第一次,不夠都唔夠舊年聖誕成班友上去美心食咁豪.




嘩,今次多左D陌生但似曾相識既面孔,女仔都好似多左D.三小姐死角一張大圓檯都唔夠我地坐,坐得好逼.不過果度D唔知乜乜沙爹肉絲粉絲煲(我唔知兜餸叫
咩),又真係幾香幾好食.仲有籠荷葉蒸蒜蓉蝦陳村粉,有D似粉皮,好重蒜香味.最後埋單,每人40.1,約一碟餸既價錢,合理.約廿人落到地下,諗住食甜品啦,其實真係o徙氣,大埔墟邊度有間鋪會容納到咁多人?...最後都係分道揚鑣.好彩我醒目,跟住蔡春,入去甜在心度.先唔駛跟住班友又去頹廢老
麥...我諗,平日跟家人,都好少機會黎到呢種咁細間既糖水店,淨返七八個人響度,傾計方便好多,又無咁嘈吵.呢D先算係小學同學聚會嘛.同幾個人傾計,
先最容易得知大家升上中學後既狀況.唔錯丫,呢度有來自大埔Top
one既人,又有來自喇沙既人.原來某學校既新高中學生係無得揀修讀既學科,係由學校安排,有係匪夷所思,我諗中間應該有誤會,所以,我都係保持懷疑既心
態...




隔左半年再見大家,有D人個樣都無乜變,有D瘦左,有D靚左,個個都高左.kenneth依舊咁多野講,雖然係有D嘈,不過經過佢既演繹,每句說話都變得
好搞笑,我呢個死爛gag怪都不由得大笑起黎.不過,雖然隔左咁多年,有D野,都係改變唔到.可能係我有心眼啦,心中有根刺,好難會拔到出黎.當晚,我地
都係無講過一句說話.好在,食飯果陣我地無坐埋一齊,相反,佢坐正響小學果陣佢排斥既某君隔離.心裡邪惡既我當時見狀,心諗,哈,今次仲唔悶死你?...
咁樣望埋去,原來呢檯唔止我,仲有幾位當年同佢唔啱.我覺得,得我一個被佢敵對,可能係我錯.但係,如果有咁多人都係俾佢睇小,咁就唔係我個問題啦,係佢
既待人態度...都過左咁多年,都睇化喇,彼此都好收斂,學[Ms
kinder]話齋,你唔中意果個人,咪唔好同佢講野囉,但係就唔好叫人疏遠佢,isolate佢.




本來星期三佢地係去打war game架,不過我又要補習,依家改做夜晚食飯,對我黎講仲好!係喎,響呢度順便要向母校敬愛既英文老師Miss Yau Yau講聲新婚快樂!睇下遲D班女仔會唔會組隊黎探妳啦~



                                        
------------------------------------


"DJ SoSo 每一天的主題曲"

又黎到音樂環節,今日要播既歌係泳兒"不可預見 只可遇見".唔錯既作品.


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()