23/4/10 清涼

#昨天cream puff union一週一次的維園論壇,竟然係英語表演,我以前一直都覺得呢個show係個failure黎,無論係演出大小安排,司儀,表演,等等,都係比一週一次既大班NET堂更不濟.今次,我更加竟然要去做幫手.4條友響舞台上搬檯搬椅,我相信[Flora]響抽到我果陣都打左個凸.大部份隊伍都唔係需要太多道具(rundown紙稱這為"furniture"),4個人真係大材小用,好榮幸得到[Flora]賞識,推薦我去參與計分,不過最後無lu,都係響後台成班人睇show有趣D.原來D[guys]好pro,佢地私人講野都會用英文,好認真.就響個show開始果陣,坐響踏板既我突然望到左上眼角有貞子出現!佢D頭髮跌晒落黎睇唔到佢個樣,我心諗,仲唔係「她」?...哈哈,我估中左,原來佢重心稍向前咁企響度又垂低頭既話,真係會變左做貞子!...認真,我第半秒係嚇呆左,不過跟住半秒,我已經知發生咩事.成個show既表演...no comment喇,我都唔識形容,睇得出佢地付出好大努力,但係感覺都係怪怪地.唯有壓軸一隊,簡直係荃加福祿壽,扮完lady gaga又扮中基阿sa.我真係佩服佢地...今次響另一個角度睇維園論壇,幾正.雖然今次得著唔多,但係至少俾我學識左個生字,原來我地呢D跑腿叫"runner".

#風紀步操!同志們大家都要加把勁.

#今日既所謂經濟比賽,本來係響網上用1粒鐘做40題選擇題,點知,個server竟然down左,要做hard copy,然後fax過去!...我心諗,呢個頹廢比賽,原本既規則已經劣等架啦,依家更差.[小西]正直,唔俾我地出貓,但係我估,全港大把人正響度討論答案兼出術.呢D咁唔公平既rules都唔知邊鬼個訂既.

#呢個laid-back friday,完全無做功課溫測驗既決心.好攰,好想抖下.

                                                            -------------

"DJ SoSo 每一天的主題曲"

上次播左張敬軒,今次播拉闊另一之子,側田!愛的習慣!



做做下中文閱理練習,望望呢首詩,咦?有幾句,幾有feel喎."賦別"---鄭愁予.
(整首詩文: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006091700996 )

想唔到,無幾奈之前,我地仲係好close,隨住一次又一次既誤會,你離我愈來愈遠,"山退得很遠,平蕪拓得更大",不但無左close friend既關係,連普通既友誼亦漸漸消失.我唔知你既心係咪都係咁,但係我知道,疊響我地之間既橋,即將倒下.你已不再需要我作為傾訴對象,"我已失去扶持你專寵的權利 ".

"風爭去了,留一線斷了的錯誤

書太厚了,本不該掀開扉頁的


沙灘太長,本不開該走出足印的"


注定失敗的一段情,或許我當初就唔應該咁做.

"這次我離開你,便不再想見你了

念此際你已靜靜入睡


留我們未完的一切,留給這世界


這世界,我仍體切的踏著


而已是你底夢境了…… "


睇翻以前既記憶,心甜.我不再奢求什麼,我只想再同你交談罷了.

鄭愁予,有趣既人.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()