"DJ SoSo 每一天的主題曲"

清埋呢篇舊post,今次要推介謝安琪既Slowness.其實相信好多人都熟悉呢隻碟既主義同大概內容,我都唔介紹太多,就講少少我既感想啦.



Tracklist:
CD
01. 活著
02. 雨過天陰
03. 寬限期
04. 衣帽間
05. 替你高興
06. 載我走
07. 藝妓回憶錄
08. 最後晚餐 (香港電台處境喜劇《有房出租》主題曲)
09. 身體髮膚 (屈臣氏廣告主題曲)
10. 賴床

DVD (Music Video)
01. 活著
02. 寬限期
03. 載我走
04. 冰島 • 漫話(製作特輯-30分鐘)


又到我心目中既排行,純粹個人意見:

06. 載我走---一首旋律好MV拍得更好既歌.令我好有旅行feel.



05. 替你高興---呢首歌有權成為我Slowness最中意既一首歌,不過由於"心絞痛"呢句歌詞太膠同無MV既關係,屈居第二.



02. 雨過天陰---大把人都喜愛呢首歌,理應成為第二主打,點知隔左幾個月先以第三主打派台.



08. 最後晚餐---如果呢首歌唔係用左做劇集主題曲,我會再中意多D.其實首歌聽落好順,好多共鳴位,但最後都俾我第三主打既感覺.
10. 賴床---開頭個音樂真係型,比"載我走"更有坐住巴士望窗外風景既feel.
03. 寬限期---好柔和,不過...太慢.
04. 衣帽間---同"開卷快樂"style好似,所以我麻麻地.

01. 活著---一首唔太好又唔太差既歌.普通啦.
09. 身體髮膚---嘩,日日聽廣告都播呢首,厭呀!用黎做廣告既歌響我心中會降級去第四主打.
07. 藝妓回憶錄---我dislike呢首,可能係名既關係.其實都好有藝妓feel 既.

依家望返D評語,好似好negative咁,其實身為kay fans既我,最中意就係呢張唱片.因為個style合晒我意.我一向都只愛慢歌,呢隻碟十首都係慢歌.正呀!...只係我開頭搞唔清邊首打邊首啫,之後就ok番喇.

kay捱凍拍MV同album相片,辛苦晒佢喇.










arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()