7/3/10 微雨下個半天

以往得知禮賓府...or simply 港督府...既開放日果陣,都係夜晚報新聞果時,想去都黎唔切.今年俾我早知道開放日期,學校又傳得好盛handbell會去表演.我就第一次跟家人趁曾蔭權放假,走去逛逛(其實關咩事? =_=)

由東閘入場,走過彎曲既庭園小徑向上行,細心欣賞兩邊既花...同埋人...係呀,太多人,遮住晒d花,我地已經幾早入場,都已經見到好多人.兜到上黎,竟然見到兩部車,無乜特別.



響窗外窺探遊客止步既種植室.









成個禮賓府都種滿杜鵑花...d顏色好靚...







仲有專人帶領既導賞,以下呢棵花都係姐姐介紹俾我聽.







終於黎到government house既後門.有攤位介紹港督府,我就拾級而上,影返後面既大廈.



入到黎大樓喇...





由中間影上天花板,四四方方,乾乾淨淨,無乜特別.





原來呢度係發佈會既地方,前面擺左表演台,我懷疑d表演就響呢度舉行.





可惜既係特首辦公室無開放俾大眾,錦鋰魚池都無得睇,bad...









臨尾見到班雷曼苦主,大叫曾蔭權下台.唉佢地真係慘,上次行銅鑼灣又見到佢地,佢地好似無時無刻都會出現...







繼瑪利諾書院後,我稱的另一棵"鬼樹"...想點?



響大樓內聽到警察銀樂隊表演,出到黎佢地又散晒band,行完港督府lu,時間只係11:40,本來同emily講話會睇佢地handbell1:30既演出,無緣捧場喇...

沿住山路走落中環,嘩,政府建築物做既保安措施都幾誇張,支鐵釘凸咁出黎,堵牆又咁鬼死矮,我都唔敢走埋去,萬一唔小心響下面跳一跳,死梗.



最後兜埋去動植物公園望左一兩眼,就走lu.

更多相在yahoo! blog gallery同埋facebook.

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()