Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#18


Mission18 => 09---幫姨姨掃街


任務目的:


09年來臨,凡人蘇要一吐08年的烏氣,親臨市區幫清道姨姨掃街!希望除去08年霉氣!


現場實況:


(凡人蘇)08年真係倒霉既一年。今日,09年終於來臨,睇下我一陣間掃地之後,香港會唔會好番?」


(隊長)09年都黎到,市道仲未復甦。連清道夫做工都辛苦D。凡人蘇今日幫佢地。俾佢地抖下


(凡人蘇)「咦?對面有位清道夫,等我走過去幫佢掃先!」


(凡人蘇跨過鐵欄,奔往對面馬路)…


(清道夫)「後生仔,你唔好阻住我開工啦!我仲要搵兩餐,唔想無左份工呀!」


(凡人蘇)「我幫你掃一個街口啫,唔駛驚!


(清道夫)「行開啦,新年未到我唔想俾人炒你唔走信唔信我攞掃帚趕你走?」


(凡人蘇故作鎮定)「得得得新年快樂(急速「閃」走)


(隊長)「好唔掂喎你D搵個新


(凡人蘇)「前面有位姐姐洗地,等我幫下佢先!」


(清道姨姨)「後生仔你掂唔掂架?條水喉好重架喎


(凡人蘇舉起水喉)OK!我射!我射!Wow~好爽呀!」


(凡人蘇不斷向地上灑水)


(隊長)「本來諗住掃街,點知最後係洗街


(凡人蘇)「好彩我着左保護衣物,水花彈唔到我


(旁邊的清道姨姨暗笑拍手)


(情況看似很順利,但過了幾分鐘…)


「哎呀!濕晒喇(凡人蘇絆倒在水喉之中,水花濺到其身上)


(鴨仔團)「嘩!哈!(笑聲不斷)


(凡人蘇)D水乾唔乾淨架?好咸呀好核凸


(隊長)「返去沖涼啦你,唔好行近我地呀!


(凡人蘇)「唉唔玩喇,劈炮唔撈!阿姐,俾番你!」


(清道姨姨)「後生仔,都話你唔掂啦


(凡人蘇)唔緊要,今次失敗,下次實得!記住!Impossible is nothingI will be back!」


(濕透了的凡人蘇與鴨仔團一起回家,地上留下一條放着水的水喉。)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》逢每月第一及第三個星期四播出~下集將會於0925播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()