~個人意見節目 vol.04 by SoSee~


7月7,唔止係盧溝橋事件,o係2008年,仲係商業電台叱吒903大翻新既日子,好多節目有所調動.sosee就講下一D較重要既改動啦~


首先,有耳喱民拆夥,阿斐專心o係天比高,喱就同吳君如做番打到黎,leo就另起爐灶,do人show.其實我有D懷疑,所有改動係源於阿芝請假讀書,我覺得,如果因為一位同事(計埋斐斐就兩個)既離開而作出咁大既改動,好似太冒險了,點解?...第一,喱民呢pair由空中喱民打到有耳喱民,都深得民心,依家拆散,支持實下降,雖然有三姑回朝,但係rating未必咁快回升...


第二,係aishiteru,我真係好唔明,kitty同donald又唔係傳不和,大家合作得幾好,點解要調走donald?雖然迪偉同kitty係冤鬼夫妻,但係節目係由kitty同donald合力打江山打回來的,要換就兩個一齊換~再唔係換左個節目佢...


雖然我唔係好同意呢個改變,不過,個idea已落實,唯有期待新節目既播出,喪do男又話唔再do人,但係又開番do人show,3-4pm,(會唔會係臨時諗唔到改咩新節目而食回頭草呢?!)支持支持!三姑做番,超吸引...迪奶同kitty做節目,希望會好D...


遺憾既係,以前同喱無緣,平時無乜機會聽有耳喱民,每次可以有少少時間聽有耳喱民,都無佢出現,換黎既係陳強,一係就無斐斐,終於,早前聽左一次完整既有耳喱民,可惜,呢個第一次亦係最後一次...仲有大野禪指what the hell,再聽唔番夢特嬌全把聲...


我覺得今次好明顯係903高層「試陣」,睇下唔同主持夾唔夾,作未來發展之用.


意見還需大家發表,如有意見,請在此回覆~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()