又係倒楣的一天.我成日都係o係星期一欠帶野,今日亦不例外.我竟然拾錯science書,攞左1B.唔怪今日拎書包好似好少野咁...終於都打破記錄了~今次係扣warming的第五次,即係要俾阿媽簽名.好在本手冊仲有好多space...其實,我有幾次都係黑仔地被扣warming,上一次便是case,我當天早上都有帶綜合,但係到lunch竟拾回屋企,有帶變無帶,勁搞笑.仲要俾老師扣warming,嚇到我半死.今月仲有一個warming,真希望平安地度過...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()