昨日跟輔導員同老師一齊去大埔滘,我原先以為係一個中心,但到達後才知道係要行山.我地行左4公里的紅路.中途還看見有隻猴子在一個村屋上的電線行來行去,又疲勞,又歡喜.而且,我地行既山路又長又難行,有些石級的長度只有半個鍵盤的長度,一定要靠山行,唔係就仆落山,死未?行到路段最高點都只係行左750米.不過,跟著下山的路就好好行,只係好斜.個導遊都教左好多大自然的知識給我們,不過我只係錄左一小部分,因為我不認為這裏有資料好做project.最後,返到屋企,我覺得好疲倦.第二日,我隻腳超軟,頭有小小痛,又忽冷忽熱.所以我唔會再去那大埔滘自然教育徑.唉~
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()