"DJ SoSo The Secret Music Corner for my gorgeous Avril"



I, one teenager in HK, have a dream. That dream is to see my favourite foreign singer Avril Lavigne playing piano and singing When You're Gone on the stage. Thanks Katy Perry for her Teenage Dream, it is quite good too.

                                           ------------------------------------

Proverbs
21:5  The thoughts of the diligent tend only to plenteousness; but of every one that is hasty only to want.
21:8  The way of man is froward and strange: but as for the pure, his work is right.
21:21  He that followeth after righteousness and mercy findeth life, righteousness, and honour.

(I'd like to write an entry in English indeed, but it is obvious that I can express my true feeling using Cantonese, haha.)

7/5/11 晴

博覽館8點鐘例牌未開show,有好幾個外籍小朋友響780蚊企位區既空位跳舞,令全場氣氛更為熾熱,外國show果然好,夾雜西方文化,外國人真係可以玩得好high.

8點40分,Avril Lavigne Live in Hong Kong The Black Star Tour 2011正式開show,只此一晚.

全場一萬四千幾人隨住大會播放avril過往專輯MV選段而起哄,我前面幾位女仔就立即企左起身,差D block左我視線,唯有視為訓練我坐直身子既機會.畢竟我只係一個人黎睇show,太過自high會唔會太老尷?...終於,avril出場喇!我最愛既avril,等左四年,終於可以親眼目睹佢既面貌!其實距離咁遠都好難睇得清楚,不過場內大電視都幾清晰既,唔錯.

原本以為avril講英文講得好快我會唔識聽,聽唔明.但我竟然明白佢八九成意思,好好...雖然話一個人默默欣賞演唱會,但我諗我從未咁投入過,可能實在太熟D歌,每一首都想跟住avril唱.另外avril又好識做,淨係叫觀眾舉高手既呼喚就推高全場氣氛,"Everybody hands up! hands down...hands up! hands down... up! down! up! down!...up! and down and up! and down...and up!" 我掛住影相,無手可以舉,睇落大家都好buy呢個game,真係玩得好放.不時高歡拍掌.我諗呢次concert最unique既係avril陪觀眾清唱what the hell,場館好靜,歌聲好大,好感動.之後唱到i'm with you,連唱三次chorus,簡直係remix再remix版本,首歌拖到勁長,但大家都好中意聽avril慢慢升key唱,因為開波頭幾首歌avril都降左key,大概係適應返掛.

我講過n次,我想聽avril彈住鋼琴唱when you're gone,可惜佢今次以少少rock既方式唱,唔係唔好聽,都震撼既,不過只係未達到我既期望,有點可惜.依家諗返,我覺得有時候有D野都係留返黎自己憧憬就好了,事情實現了,無自己想像般好,到頭來反而令自己失去一個美好既幻想.類似情況係響兩年前謝安琪concert演唱我歌故我在,諗住會有好深刻既感受,但最後都無果種效果.

去到演唱會最高潮,外籍cameraman將camera近距離掃視觀眾席,大家望到鏡頭都十分興奮,呢種拍攝方式我真係第一次見.不過咁樣就可以好真實地反映觀眾情緒.

簡略記述其中幾首歌:
Wish You Were Here, 大家都好盡情damn呀!包括我!將生活上所有煩惱事情從個口抒發出黎.成功令我於90分鐘中忘記學業上既痛苦,慢慢響avril既音樂裡陶醉自己.
Alice, 好遺憾,當大家都認為avril唱呢首最令人感動之際,我反而覺得avril有心或無意地甩左一個位,所以爭D.大概係因為受歡迎電影既主題曲,所以大家非常喜歡.
I'm With You,Complicated及My Happy Ending, 我真係無諗過avril會唱呢幾首舊歌中既舊歌.只可以話係有緣,因為我當年開始聽avril,頭幾首背歌詞返學路上狂哼既歌就係佢地.所以一有melody,我D歌詞就從腦海深處湧現出來.那是熟悉的感覺.我實在不得不贊同其鋒先生所講,complicated真係好好聽.

avril encore只唱一首girlfriend未免太少,10點10分正式完show.表演時間總共90分鐘,380蚊飛抵睇到爛,我好enjoy,雖然無跟其他人一齊舉高隻手,但我都有跟住唱,跟住拍手,跟住拍子晃動身體,好正.最perfect係大會未有阻止觀眾影相,我覺得呢種係俾面及自律黎,既然你咁大方俾影相,咁我更唔應該偷錄啦,所以我無拍video,以示尊重.另外,我好欣賞及佩服製作單位既燈光安排,隨著avril講野而改變光度,好有連貫性.總結而言,我對場地及大會既印象都有8.5分,其實都幾高下喇.聽過其鋒先生既負面評價,但我今次係三面台,效果就唔係太差.

飛奔去巴士站坐巴士回家,avril響arena既演唱會完結,但響我手機裡既"encore"就未完,一邊聽住其餘既歌一邊睇車外風景,好滿足.同車既乘客九成係睇完show既fans,難得同道中人.坐車途中,我曾經諗過不如喊下.一來我好唔捨得,不知下次avril再來港要等幾多年,二來今晚活動既完結,意味著我精心安排既週末遊樂活動全部完結,以後要埋頭苦幹喇!

......到了今天(5月11日)才有空落筆,太多零碎回憶感受,當晚的經過和瑣碎事,這幾天也可能忘記了.但我心裡仍然有很大的迴響,不知如何在字裡行間表現出來.一切也都變得可貴,一切得都變得可惜.要珍惜這寶貴的90分鐘.

Avril Lavigne Live in Hong Kong The Black Star Tour 2011 Rundown (not in order)
Black Star (1st song or
overture)
What The Hell (+清唱)
Push
Wish You Were Here
Smile
Stop Standing There
I Love You
Bad Reputation (overture)
Alice
Complicated
Dont Tell Me
Girlfriend (encore)
He Wasn't
I'm With You
Losing Grip (music only)
My Happy Ending
Sk8er Boi
When You're Gone
Unwanted
(music only)






















arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()