"DJ SoSo 私家音樂部落"



6/5/11 熱

Proverbs
17:22  喜 樂 的 心 、 乃 是 良 藥 . 憂 傷 的 靈 、 使 骨 枯 乾 。
17:28  愚 昧 人 若 靜 默 不 言 、 也 可 算 為 智 慧 . 閉 口 不 說 、 也 可 算 為 聰 明 。

我響呢個blog都寫左無限次,當Avril Lavigne於零七年release the best damn thing並於本港舉行the best damn tour concert之後,我正式喜歡上佢.新碟一等就等左四年,我十分期待Avril再次演繹類似When You're Gone, Innocence或者I Will Be等動人歌曲.今次大碟叫Goodbye Lullaby,歌曲個pace我會以中快去形容,即係唔會係上述果款,不過聽下聽下好快就習慣,因為個背景音樂實在太扣人心弦,首歌快少少都唔緊要.dvd加cd既deluxe版本,夾埋有18個tracks,dvd有半小時making of,一百蚊送海報超值. http://www.hmv.com.hk/ch/product/rockpop.asp?sku=350021 咁多首歌入面,相信大家一定聽過第一主打What The Hell,不過我唔係最中意呢首,我較like既係Everybody Hurts,Alice,最正最愛Wish You Were Here!呢首歌仲有acoustic version添!無得頂呀~......雖然過左幾年先買佢第一張唱片,但我始終覺得我同佢幾夾幾有緣.因為到依家,我mp3 playlist既歌中,只有佢既歌,係全部都啱聽,無一首歌有反感或者無興趣聽.呢一點真係好難做到,我自己連陳奕迅謝安琪既一D歌都唔中意聽,但係Avril,真係無.所以,呢隻新碟一路聽一路適應Avril既另一種歌唱風格,依然好buy.隻碟好好煲......點解我咁遲先share呢隻碟呢?為係因為聽晚Avril會黎到香港開show!實在太令人期待興奮喇! Avril Lavigne The Black Star Tour Live in Hong Kong AsiaWorld Expo Arena 8pm 7May2011雖然我唔係大會,但作為一個歌迷,我希望Avril聽晚會唱以下呢幾首歌啦,看看能否得償所願.不過無論Avril唱咩歌,我都會喜歡聽既.

DJ SoSo's Nonprofessional
The Black Star Tour Rundown: (not in order)
Wish You Were Here
I will be
Nobodys Home
Sk8er Boi
The Best Damn Thing
when you're gone
Innocence
Who Knows
Complicated
girlfriend







arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()