"DJ SoSo 私家音樂部落"



呢個女仔亦都係我所熱捧既對象,我印象之中,係同一時期認識佢同埋吳雨霏(單獨發展).大概係小學四五年級開始有聽收音機既習慣果陣,當時以為佢地兩個好相似,依家聽返佢地D歌,其實個style都幾唔同下.薛凱琪 - 唇印

                                                          -----------------------------------

24/3/11 清涼

差不多成個星期都無寫blog,原因係呢個禮拜實在太唔得閒.唔駛講太多,show個時間表出黎就知:

MON經濟  TUE無謂通識IES計劃書  WED無謂通識  THU數學重測  FRI中文朗讀小筆試(容易溫,所以今晚得閒寫blog! XD)

其實我已經唔係最慘既一個,因為有人同我讀相同既科目,但竟然星期二仲多一項化學測驗.所以,即使呢個禮拜幾難捱,我都唔敢稱今個星期為「黑色死亡週」(black death week).因為根據經驗,黑死週出現時必定有化學測驗,最經典係化學經濟測驗接連於兩日內進行,玩完.

除左以上學術活動外,其實今個星期三仲有班籃,要六點先走得,今日星期四放學後就有英語話劇,要去到西灣河咁遠,成七點半先返到大埔.所以呢個星期其實好匆忙,響呢段rushing moments過著非人生活,並非好受.今晚,迎接laid back friday,心情終於鬆一鬆,好期待星期六去體育館打羽毛球!

箴言
15:5  愚 妄 人 藐 視 父 親 的 管 教 . 領 受 責 備 的 、 得 著 見 識 。
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()