8/3/11 微風

星期六係堂家姐結婚既大喜日子,結婚典禮響海濱公園回歸塔旁之草地舉行,好有新鮮感,亦覺得好fresh.簡單既佈置,卻表現出不少心思.當天天色晴朗,又溫暖,令場面更加溫馨幸福.一班兄弟,一班姊妹,再加上親朋好友,見證住一對新人講我願意,交換戒指,親吻,實在十分感動.我心裡都由衷地替佢地感到歡喜.證婚儀式完結後,新娘子再拋花球,大家拍掌歡呼...我都幾中意響呢種地方進行典禮,首先當然因為空間闊落得多,而且時間亦多好多.相比響(沙田)婚姻註冊處,一對對新人響門口排隊等入房間,入左又窄又細既暗房,完成證婚儀式後,大家又要好匆忙地走出去,走上長樓梯上影大合照,然後又立即要讓開,騰出位置俾下一對新人影相.我覺得呢個程序實在太趕,而且無太大新意.都係今次響公園裡舉行比較獨特...夜晚出席囍筵,無玩新郎哥既環節,小時候的相片回顧當然有,不過最令我驚訝既係wedding planner竟然可以響數小時內,將當日典禮既花絮剪輯好,於當晚飲筵上播放,而且段片有大部分shots都俾到我好似演唱會making of既感覺,好專業,又有型.我覺得真係幾厲害,好敬佩佢...What's more,今次婚筵全晚都有卡啦OK環節,有一大班auntie們唱舊歌唱山歌,家族係水上人,所以順理承章地,在台前「撐龍舟」,又揮動紅巾跳舞,會心微笑.最精彩既係有位uncle大唱「當年相戀意中人 大家性情近...」,真係笑死.

今篇日記叫"大愛感動",除左係愛身邊既人,亦希望大家愛呢個世界.今年我為自己訂下一個目標: 做一個好人. 做好人既第一件事已經響一月頭做左,我唔知咁做啱唔啱,背後意義係咪正確,不過,可以帶俾人快樂,我相信,始終係一件好事.以下呢件事就更加值得做.

香港世界宣明會--饑饉三十 2011 全城饑饉全城愛
營救目標:全球逾9億飽受飢餓的人
饑饉日期:2011年4月16 - 17日
饑饉地點:香港仔運動場

我個人覺得今年主題定得好好聽,全城饑饉傳承愛.細微既化學作用,促使我有更大勇氣報名參加.出年要公開考試,今年唔參加等幾時.雖然我只係參加8小時體驗營,但對於我呢個初學者,算係一個起步啦.我都唔講咁多,大家自己睇網站吧.

http://www.my903.com/my903/famine30_2011/trip.jsp
http://30.worldvision.org.hk/eventdetails.asp

都係要作一個好老套但意義重大既呼籲,希望有心人善長人翁報名參與今年饑饉三十.我都報左名喇,你仲唔快D報名?(嘻嘻!)

proverbs
13:20  與 智 慧 人 同 行 的 、 必 得 智 慧 . 和 愚 昧 人 作 伴 的 、 必 受 虧 損 。

                               -----------------------------------------------------

"DJ SoSo 私家音樂部落"

本來真係想播謝安琪kay出自"第二個家"last track同伊主題曲"大愛感動",但響youtube一search竟然無發現,唯有推介第二喜歡既"拾年"啦.



其實都想簡單講下"第二個家"呢張唱片,今次由於係國語碟,我預左無中意既歌,不過最後都搵到"大愛感動","拾年",以及"再見",都算唔錯喇.呢三首歌都好適合我補完習,搭巴士回家既時候聽,好柔和好舒適.Relax~
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()