(備註: 本文標題參考廣東道行人天橋每年聖誕都掛起的慶祝標語: "Canton Road 2011 Season's Greetings")
25/12/10 不太冷


正當社會上有一部分人在街頭報佳音,紀念耶穌基督既誕生,有一部分人正藏於家中,亦有一部分人正響旺角尖沙咀蘭桂坊狂歡.

其實平安夜呢一日對我黎講都算係幾爆既一日,竟然同一日行晒維園工展會,尖沙咀,油麻地,佐郭,旺角...都算係幾瘋狂.

工展會,由於家人去左,無乜點買野,好快就來回天后及銅鑼灣兩邊兜左幾次,試食係指定動作,今次仲響美食廣場食左勁多野,懷舊糖蔥薄餅,XO醬魷魚鬚,青瓜牛柳粒,魚蛋燒賣...嘩,飽晒...其實我行工展會主要目的都係「食」,見到電器服裝化妝品健康產品就skip.或者你會問,咁點解我唔去同一日開幕,灣仔會展既冬日美食嘉年華呢?...唔,我只可以答你,我同佢自2006年起無緣,加上自小對工展會既情意結,我亦唔想斷纜.或者要等到後年先有機會去掛...By the way,今年阿波羅雪糕瘋狂加價,呢幾年黎首次無響工展會幫襯佢.

下一站尖沙咀,地鐵站人山人海,響清真寺出口外面都係人海,警衛正開始擺放鐵馬封路,見到廣東道正搭台準備開show,四圍都係人(原來有郭富城黎,唔怪啦),我估都好難過馬路到對面海港城,唉,唯有調頭,沿柏麗大道行上佐敦食海南雞飯,連尖東都去唔到poor.(by the way,途中上美麗華搵無印良品,兜個圈先搵到路上去,原來係新翼果邊,撞鬼.不過果度都幾大既,唔錯唔錯)

從味王走出黎,隔幾條街,就係傳說中的廟街.認真,響我懂性有記憶以來,我係未到過廟街.響廟街中段往北行,先係見到兩排攤檔,其實同女人街無乜分別,走過街口,馬路擴闊左,變成三排攤檔,簡直係奇景.行下行下,突然見到好多人排隊,原來係排隊等位食煲仔飯!呢幾間食店不單止熱鬧,簡直要墟陷來形容,莫非真係咁好食?...轉個彎,見到廟街出名既一面.就係一排排占卜睇相攤位,仲有兩位歌手唱歌,嘩,呢D真係叫文化.行近榕樹頭果邊,我發現大多數攤檔都係塔羅牌占卜,咦,又有一兩檔有一D後生仔排緊隊喎,靈唔靈驗不知,只知名氣應頗高.我心郁郁,去廟街睇掌相太老套,反而去占卜塔羅牌又好似幾盞鬼喎,唔知將來會唔會黎呢度玩下呢?哈哈...by the way,你有你占卜,我有我頌讚.命相攤檔正對面榕樹頭公園正有八間教會弟兄姊妹唱詩歌,證明宗教係可以共存.

最後一站旺角行人專用區.呢度行過N次,行夜街既次數都不少.我從來都覺得呢度活生生呈現出香港街頭文化.之前都寫過一D幾有趣既街頭藝人,今次俾我撞到一位讀演戲既女仔,佢扮會唱歌既玩具公仔,響你入錢落收集箱前佢會靜止不動,連眼都唔眨,維持身體姿勢.入錢後,佢會對住你唱歌(好細聲,聽唔明佢唱乜),大概半分鐘啦,跟住就換個姿勢唔郁...哈哈,我覺得呢個除左係表演之外,亦係佢跟圍觀既人既賭博遊戲,大家猜大家心理及忍耐力,睇下邊個好奇或唔忍心放錢俾佢.嘩,呢招真係絕呀,隔幾分鐘就博到人俾錢!最衰部相機壞左,唔係就影低佢俾大家睇.

返到大埔,依然有零星既詩歌聲,但始終無兩三年前咁熱鬧,走左咁多地方,真係幾攰,早D抖,merry christmas啦大家.
                                                     ------------------------
"DJ SoSo 私家音樂部落"

原來仲有一首歌幾值得響呢個時候播,仲記得之前提過既鄭秀文嗎?當時我無播佢既歌支持佢,"不要驚動愛情"太好聽,年頭播左,留返黎依家播埋第二首.片段選自Love Mi演唱會,幾touching.鄭秀文 - 上帝早已預備



我相信聖誕節揀呢首歌都幾適合,又動聽.雖然我並唔係一致認同歌詞(例如我係對「我不相信運氣」有保留),但係我係唔會好似某D人一下子去否定佢,至少我唔會暗示佢既流行曲係「墳墓的污穢」丫,哈哈(奸笑)~

呢首歌,上帝早已預備...唔知我以上講既野會否違背以下呢句箴言呢?
Proverbs
6:23  因 為 誡 命 是 燈 . 法 則 〔 或 作 指 教 〕 是 光 、 訓 誨 的 責 備 是 生 命 的 道 .

順便上載返聖誕cream puff union既相先!





















唔好嫌今篇日記長,因為DJ SoSo仲要重溫返得獎名單.

無敵五強外語作品
年度優異    California Girls        Katy Perry
年度殿軍    Makes Me Wonder        Maroon 5
年度季軍    Orion                中島美嘉
年度亞軍    I'll Be There            Mariah Carey
年度冠軍    Abbot Kinney            Love Psychedelico

人氣躍升大獎 (只頒獎予本地歌手)
女歌手    鍾舒漫
男歌手    陳奕迅
組合    RubberBand

追頒至尊音樂人大獎    張國榮

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()