電腦達人必備隱形顯示屏 特約:



SoCWon
Group SoSo Blog
四周年慶典開幕典禮》



(在一排七彩繽紛的laser燈照射下,兩位司儀走上舞台)



利孝和:Wow!歡迎來自五湖四海既朋友,黎到soso blog呢度,參與我地一年一度既慶典!你好!相信係soso blog既長期fans,都唔會唔知我地係邊個。



夫人:就係金牌司儀利孝和,同埋我---夫人!



利:仲記得舊年既慶典嗎?……舊年我地送別蘇撕樂園,最後一幕不知幾咁感人。



夫:係呀,眨下眼又一年喇,今年soso blog既主題係音樂。Soso化身成為網誌DJ,主理每一篇日記,更創立我地blog首個播歌節目---「每一天的主題曲」。



利:過左一年,又係時間轉個新style,唔知我地既老闆soso有咩計劃呢?



夫:就等我地響閉幕典禮果晚問下佢啦!……利孝和,有無發現今次開幕典禮同往年有D分別?



利:哈哈,梗係有啦。以往開幕典禮我地又放煙花又唱主題曲,再繼續咁樣做,就好單調喇。所以我地今次典禮以talk show為主,睇下我地好似Big Boys Club咁,坐響梳化食爆谷,就知啦。



夫:仲有呀之前慶典既主題曲,我地曾經聽過尊貴客戶既寶貴意見,話D歌詞唔啱音喎。



利:所以我地今年放棄舊曲新詞,直接由專業既DJ SoSo選一首,於節目尾聲播出。



夫:咁我地依家不如就介紹下四周年慶典稍後既精彩節目啦!



利:首先,為我地打響頭炮,有好歌之人Eason Chan(台下迅速傳來巨大迴響) YouTube專誠請黎佢為我地唱出一首首好好聽既「sad songs」。



夫:嘩,唱慘歌,同我地咁歡欣既慶典,好似格格不入喎……



利:呢D咪叫強烈對比囉。話埋俾大家聽,呢個音樂會係全免架,只要你電腦上到網,1120日就可以欣賞咁精彩既表演。



夫:嫌慘歌唔夠dark1122日,仲有我地blog發洩專區既全新附屬環節推出,名為「黑色地帶」,完全反映soso心地裡黑暗既一面,睇多幾集,相信大家會對佢有另一番既印象。



利:其實呢個環節主要係寫soso討厭既人,要佢地消失。係咪好黑暗呢?哈哈。



夫:輪到我地blog今年既重頭節目,就係「DJ SoSo周年無敵音樂大獎2010」,就係好似各大傳媒既樂壇頒獎典禮咁,頒予不同獎項俾我地偉大既音樂人!



利:DJ
SoSo
仲會響過去播過既一百多首歌曲當中,揀選十首成為本年度無敵十強華語新曲。



夫:仲有令人急不及待知道既播放率最高男女歌手及組合。經過一年既努力,唔知邊一個能夠成為今年既王者呢?



利:咁1124日就要痴實soso blog喇!



夫:今年第五次舉辦開blog慶典,而我地既傳統「網誌金馬桶頒獎典禮」,已經黎到第六屆喇!



利:1128soso老闆會同我地分享呢一年珍貴既回憶經歷。回顧過去一年既soso blog,不容錯過!



夫:最後當然唔少得sosoblog四周年感言,同埋尾二日開幕典禮,soso會簡單講下新一年blog既方向,唔知DJ SoSo音樂日記仲會唔會繼續呢?嘻嘻!



利:咁就密切留意跟住落黎既精彩節目喇。預祝我地既慶典能順利進行!Cheers



(司儀舉杯祝酒,會場開始播放四周年慶典主題曲…)



 



Life is
Wonderful - Jason Mraz



 





 



It
takes a crane to build a crane   it takes
two floors to make a story



it
takes an egg to make a hen     it takes a
hen to make an egg



there
is no end to what I'm saying



It
takes a thought to make a wordand    it takes some words to make an action



it
takes some work to make it work     it
takes some good to make it hurt



it
takes some bad for satisfaction



 



It
takes a night to make it dawn           and
it takes a day to make you yawn brother



it
takes some old to make you young       it
takes some cold to know the sun



it
takes the one to have the other



And it
takes no time to fall in love         but
it takes you years to know what love is



and it
takes some fears to make you trust    it takes
those tears to make it rust



it
takes the dust to have it polished (Yeah)



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人/舞台總監:SoSo



一唱動人:SoCWon
Group



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



二部合奏:YouTube

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()