大陸A級貨拮肚臍穿窿銀包 特約:



《蘇撕樂園三周年慶典開幕典禮》



(蘇撕樂園的Grand Hall裡坐滿了blog台上兩位司儀致詞)



利孝和:今年既慶典,可以話係悲喜交集。



夫人:高興既既soso blog開業了三年,但傷心既,就係soso blog今年主題:「蘇撕樂園」即將結束。



利:嗯。所以,今日同埋慶典閉幕典禮果日,我地會懷念呢個運作左約14個月既「蘇撕樂園」。



夫:今年慶典可能會有少少傷悲,但我希望大家可以愉快咁歡送「蘇撕樂園」



利:畢竟soso blog仍會繼續運作,只係改個主題啫。



夫:嗯。開心迎接新既soso blog



利:如果大家想知12月新既soso blog係點。可以留意稍後慶典節目既公佈。



夫:相信要告別「蘇撕樂園」,大家都好唔捨得。不如搵D朋友講兩句說話丫



利:(站在觀眾席)無錯!我地搵黎呢位十幾歲既福伯!



夫:(驚訝)呵!十三歲既阿伯



利:(忍笑)係!佢叫福祿壽



福伯:當然好唔捨得啦!呢個樂園咁多野睇,無左好可惜而且



夫:(打斷講話)點解你叫福伯,唔係壽伯既?而且我點睇都覺得你係女人喎



利:夫人牛頭不搭馬嘴既!我身邊有位叫Tomboy既電車男!



夫:(奇怪)Tomboy唔係女仔黎架咩?



電車男:我叫做Tom,我係男仔,咪叫Tomboy



夫:不如你講番「蘇撕樂園」啦。



利:我好鍾意soso架,成屋都係佢既figure,仲有佢既



夫:(打斷講話)好喇好喇,我睇你真係Tomboy黎。係咁先。



利:(走到台上)我返黎喇。今日聽左一D blog友既感受,閉幕典禮會搵黎我地「蘇撕樂園」一眾仝人,同「蘇撕樂園」講再見!



夫:好喇今日講住咁多!大家繼續留意接下來既慶典節目呀!



(司儀鞠躬離場,大會播放本年慶典主題曲…)



 



SoSo Good(短篇版)



(改編自無線電視節目「蘇 Good」主題曲)



改詞:soso 改編監製:Ray~



 



又一年喇 要寫Blog求其唔啱



日日節目豐富 Gag又劇



跟住So-So 入黎慶典



D埋黎睇 Hap-py Ho-ur



 



恭喜So’s Blog 生日快樂



跟住個節目 笑到爆肚



 



咋咋淋啦 去歡送蘇撕樂園



留言回應支持 感激不盡



 



So-So
So Good.



 




 



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



24小時密密送主辦:soso blog (So’s Funland) (a
member of SoCWon Group)



一路支援場地贊助:So’s Funland Grand Hall



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



天才場地指揮總監:零時零分鬼線人



後台二師兄編導:Ray~



幕後大哥大監製:soso

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()