有無痴線收費電視台 特約:


SoSo Blog第五屆網誌金馬桶頒獎典禮》PART ONE


(蘇撕樂園的Star House裡坐滿來自五湖四海的各路人馬,熱切期待一年一度的盛大節目…)


(利孝和和夫人站在後台的升降台,升上上面的舞台)


觀眾:WowWoo~


利孝和:好野!大家好!Yeah


夫人:一年貶下眼就過去喇,我好掛住大家呀真係


利:今年係蘇撕樂園既最後一年,究竟我地呢個頒獎典禮仲會唔會於出年舉行呢?呢個暫時大家都未知。


夫:不過soso blog會繼續運作,繼續發放不同精彩繽紛既網誌!


利:今年我地一共會頒發十八個獎項,打破歷年紀錄!頒獎既獎以定期節目為主,亦有五個日記獎項。


夫:雖然有D人話我地係分豬肉獎,但係我地咁做係要表揚同紀念過去一年來唔同網誌為「蘇撕樂園」帶來既成功。


利:而且…()而且下一年既網誌全部都會係由SoSo親自操刀製作,其他同事無得攞獎架喇。


夫:咁佢地做咩呀?炒晒呀?


利:老實講,佢地會解散,不過某D應該會繼續退守幕後,默默支援soso blog


夫:嗯,咁我地轉頭番黎就宣佈第一個獎項---最佳爛gag


* * *


(廣告)想睇靈異野又想學英文?買不可思議ABC字典啦!


(廣告)無眼睇美容店keep fit瘦身療程一個月只售$8888!痴線!冥通咩?係套服務只售十萬九千七!


* * *


夫:金馬桶典禮可謂見證soso blog三年來既轉變,每年都有唔同既定位。


利:係呀,今年主要集中響特定既節目依家就頒發最最佳爛gag…響過往咁多集既一週爛gag王中,最佳爛gag


夫:於19/5/09發表既第28集爛gag!創作人係我地既老闆SoSo


利:提提大家,綠色既字係條link黎架,大家可以click入去慢慢睇!


夫:請SoSo上台即場搞番呢個爛gag


SoSo:多謝大會揀呢個gag做最好!請問大家,學生表現好,老師會送咩燈俾學生呢?唔知?無反應?答案係Well done()呀!多謝!


觀眾:哈哈哈…(拍掌)


夫:跟住我地頒發最佳社會熱話主題,呢個獎係頒發俾最貼及社會大眾流行時事題目既網誌。


利:其實都有好多篇作品入圍架,今次得獎既係於14/10/09發表既70何韻詩演唱會!有請giraffe長頸鹿~


長頸鹿:呢個獎真係好難攞架,好具競爭性。好彩,俾我得到!多謝大會!多謝支持我既你地!(高呼)


(觀眾拍手)


夫:派獎唔好停!即刻頒發珍貴日記第5位!得獎既係27/12/08Football Club親身上場,大埔對南華


利:請後台既BB娃娃菜上台,為呢個於27/12/08上載既網誌攞獎。


BB娃娃菜:長頸鹿話社會熱話獎競爭激烈,我話日記獎仲激烈!我好榮幸得到呢個獎!


夫:好喇!監製你係時間返去後台喇因為我地要去廣告!


* * *


(廣告)巨大小人國誠邀巨大既小人,包括辦公室既小人,加入呢個神秘組織!


(廣告)你愛黑澀會,我愛核凸cutie會!又係神秘組織?


(廣告)無錯呀!又係神秘會呀!我地係救救地球外星人協會!外星人黎啦!


* * *


利:今晚最後三個獎項!珍貴日記第4位!Ray~11/8/09發放既


夫:10/8/09...apmK(暑假最後22)...


Ray~:得到呢個獎,真係好正。我好high呀!(大叫)


(觀眾拍手歡笑)


利:唔該晒!我地快D頒埋珍貴日記第3位!


夫:嘩!呢篇日記寫於26/10/09,叫做25/10/09...風紀隊訓練「刑」...


利:上黎啦! 柯金 先生!


柯金:希望大家知道,得到呢個獎,唔單止高興,仲係表示要愛你地既生活,love your life


利:嗯,多謝你呢番話。


夫:最後珍貴日記第2位!Wow呢個可算係「蘇撕樂園」一年來第二篇最好既網誌!


利:咁重量級既獎項,得獎既係


夫:老闆SoSo分別於10,11, 15/5/09寫既8/5/09...好多謝安琪吶喊演唱會...PART ONE TWO THREE!好波!請上台!


SoSo:多謝!呢個獎咁珍貴,我一定珍而重之!我會繼續努力架!Bye


(SoSo手持金馬桶下台)


夫:哈哈今日好開心,頒左6個獎。本節目PART TWOPART THREE會專注頒發一年來BLOG劇既獎項!


利:仲有超級珍貴日記獎!


夫:今日講住咁多,我地係利孝 和同埋 夫人,你收睇緊既係


利和夫:(齊聲)有無痴線收費電視台特約---第五屆網誌金馬桶頒獎典禮PART ONE!再會!


(司儀鞠躬,觀眾拍手歡呼離場,大會播放本年慶典主題曲…)


 


SoSo Good(短篇版)


(改編自無線電視節目「蘇 Good」主題曲)


改詞:soso 改編監製:Ray~


 


又一年喇 要寫Blog求其唔啱


日日節目豐富 Gag又劇


跟住So-So 入黎慶典


D埋黎睇 Hap-py Ho-ur


 


恭喜So’s Blog 生日快樂


跟住個節目 笑到爆肚


 


咋咋淋啦 去歡送蘇撕樂園


留言回應支持 感激不盡


 


So-So So Good.


 


 


 


* * *


虛幻故事純屬虛構


熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!


24小時密密送主辦:soso blog (So’s Funland) (a member of SoCWon Group)


一路支援場地贊助:So’s Funland Grand Hall


天生一對金牌司儀:利孝和   夫人


天才場地指揮總監:零時零分鬼線人


後台二師兄編導:Ray~


幕後大哥大監製:soso

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()