手腳慢快餐店 特約:



SoSo
Blog
第五屆網誌金馬桶頒獎典禮》PART TWO



(蘇撕樂園的Star House裡坐滿來自五湖四海的各路人馬,熱切期待一年一度的盛大節目…)



(利孝和和夫人站在後台的升降台,升上上面的舞台)



觀眾:WowWoo~



利孝和:好野!大家好!Yeah



夫人:黎到今日PART TWO,我地明正言順分發豬肉獎!



利:有咩豬肉獎先?



夫:首先頒發4blog劇各自一個最優秀獎項,然後



利:頒左呢個獎先啦!(嬉皮笑臉)



夫:(怒視利孝和)好!咁先頒發最騎呢「詭異怪嚇」情節



利:呢套一連僅有4集既攝時間blog劇剛剛於10月尾結束。



夫:呢套劇一D都唔恐怖,似騎呢多D…



利:所以今日我地頒獎發最騎呢「詭異怪嚇」情節,得獎既情節係



夫:於29/10/09最後一集「猛鬼派對」兩位主持棄車逃走,徒步走落山



利:鬼線人同埋長頸鹿上黎!同我地講下當日佢地點解咁做提提大家,綠色既字係條link黎架,大家可以click入去慢慢睇!



長頸鹿:首先要多謝大家!當日由於太猛鬼,我地驚連架車都有鬼上身



鬼線人:所以我地行路落山算順便可以攞呢個獎!嘻嘻!



長:我要提醒大家,呢套係真實靈異節目黎架哈哈!



冰賓波道士:(突然出現在夫人身後詭異地說)係呀o係呢度呀



夫:(驚慌大叫)嘩!鬼呀!(暈倒地上)



利:喂!夫人!(拍夫人的面頰)醒呀!



冰:哎喲咁削架你!



利:我地俾夫人抖一陣,一陣返黎再會!喂!起身呀夫人!



* * *



(廣告)皇帝的新衣boutique冬季新貨大開倉!西九爛地666號鋪!



(廣告)肚子生蟲?用苦口良藥花塔糖啦!又甜又苦!



(廣告)多啦A夢打keroro會點?睇叮噹軍曹大電影啦!本電影只准十八歲以上人士觀看。



* * *



利:歡迎返番黎!夫人受驚過度仲要抖多陣呀!



觀眾:oh



利:現在頒發最荒謬「方師傅無聊大鬧謬論學堂」謬論!得獎既係… 25/12/083: 生物愈小愈有氣力?!,有請代表一眾演員既方師傅雷少!



雷少:呢個謬論攞到呢個獎係實至名歸!



積仔:身為呢部blog劇既導演同監製,我覺得呢個謬論好合理架其實!



利:點解呢?



積仔:你睇下D龜丫,D老龜真係郁都唔願郁架!



利:啱呀哈哈!唔該晒你地!接住頒發「俚語教室」最佳課堂!得獎既呼之欲出啦!就係8/11/09第八集: 漫畫---危險!



Miss
Diamond
:呢篇係本小姐最俾心機做既節目!



利:嘩!Miss Diamond契仔Little Diamond出黎獻上鮮花呀!好!你地落台啦哈哈!係!好!



凡人蘇:(突然出現在利孝和身後)Hi



利:(驚訝)嘩!又想嚇我?我無夫人咁弱架!



凡:下個獎輪到我攞丫嘛。(匆忙的樣子)



利:係「新疆鴨仔團」最值得嘉許之任務挑戰。



凡:不如我講得獎名單丫等我估下先原來係6/8/09 Mission30 => 全民抗熱()---路邊踎街食咖哩!多謝大會!多謝鴨仔團!隊長你地唔駛上黎喇!係咁先!Bye(跑下台)



利:(愕然)咁急做乜呢?



* * *



(廣告)想「相又睇到 掌又睇到 rap都完全無難度」?入讀麥靈玲hip hop學院!



(廣告)硬倔倔綿花糖係我每日既營養目標!



* * *



夫:大家好!我返黎喇!快D頒埋四劇同步---最佳情節呢個獎!



利:夫人就快又撐唔住喇!呢個獎係四套劇中最好既情節!



夫:邊套劇會得獎呢?



利:係「詭異怪嚇」第4---猛鬼派對中幾位角色響公廁大戰猛鬼既片段Wow



夫:呢個真係幾好笑架!



BB娃娃菜:多謝大會!呢集令我地攞左兩個獎!好開心!



夫:雖然未來一年唔會有blog劇,但係我希望未來可以見到「詭異怪嚇」第2輯!



BB:承你貴言!



利:最後頒發全年超級珍貴日記!講到今年SoSo做過最具紀念性既事



夫:唔駛講,當然係剛剛睇既森美小儀歌劇團加樽抽show啦!



利:無錯!就係16/11/09發放既14/11/09...09森美小儀歌劇團加樽抽!...!恭喜SoSo



SoSo:多謝大會!我未來必定加倍努力,做更好既網誌!希望大家支持我!



觀眾:好!(吶喊高呼)



夫:好喇!恭喜森小歌劇團日記再次取得冠軍!今日我好攰喇



利:所有網誌大獎全部頒晒,大家留意後日壓軸重頭戲!



夫:有blog劇角色同演員獎,仲有最富價值既宇宙無敵至尊鈦合金鑽石鉑金馬桶獎!



利:唔好錯過!記住我地呢對金牌司儀!你睇緊由手腳慢快餐店特約---SoSo Blog第五屆網誌金馬桶頒獎典禮 PART TWO



(司儀鞠躬,觀眾拍手歡呼離場,大會播放本年慶典主題曲…)



 



SoSo Good(短篇版)



(改編自無線電視節目「蘇 Good」主題曲)



改詞:soso 改編監製:Ray~



 



又一年喇 要寫Blog求其唔啱



日日節目豐富 Gag又劇



跟住So-So 入黎慶典



D埋黎睇 Hap-py Ho-ur



 



恭喜So’s Blog 生日快樂



跟住個節目 笑到爆肚



 



咋咋淋啦 去歡送蘇撕樂園



留言回應支持 感激不盡



 



So-So
So Good.



 



 



 



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



24小時密密送主辦:soso blog (So’s Funland) (a
member of SoCWon Group)



一路支援場地贊助:So’s Funland Grand Hall



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



天才場地指揮總監:零時零分鬼線人



後台二師兄編導:Ray~



幕後大哥大監製:soso



手腳慢快餐店 特約:


《SoSo Blog第五屆網誌金馬桶頒獎典禮》PART TWO


(蘇撕樂園的Star House裡坐滿來自五湖四海的各路人馬,熱切期待一年一度的盛大節目…)


(利孝和和夫人站在後台的升降台,升上上面的舞台)


觀眾:Wow!Woo!~


利孝和:好野!大家好!Yeah!


夫人:黎到今日PART TWO,我地明正言順分發豬肉獎!


利:有咩豬肉獎先?


夫:首先頒發4套blog劇各自一個最優秀獎項,然後…


利:頒左呢個獎先啦!(嬉皮笑臉)


夫:(怒視利孝和)好!咁先頒發最騎呢「詭異怪嚇」情節…


利:呢套一連僅有4集既攝時間blog劇剛剛於10月尾結束。


夫:呢套劇一D都唔恐怖,似騎呢多D…


利:所以今日我地頒獎發最騎呢「詭異怪嚇」情節,得獎既情節係…


夫:於29/10/09最後一集「猛鬼派對」兩位主持棄車逃走,徒步走落山


利:鬼線人同埋長頸鹿上黎!同我地講下當日佢地點解咁做…提提大家,綠色既字係條link黎架,大家可以click入去慢慢睇!


長頸鹿:首先要多謝大家!當日由於太猛鬼,我地驚連架車都有鬼上身…


鬼線人:所以我地行路落山算…順便可以攞呢個獎!嘻嘻!


長:我要提醒大家,呢套係真實靈異節目黎架哈哈!


冰賓波道士:(突然出現在夫人身後詭異地說)係呀…我o係呢度呀…


夫:(驚慌大叫)嘩!鬼呀!(暈倒地上)


利:喂!夫人!(拍夫人的面頰)醒呀!


冰:哎喲咁削架你!


利:我地俾夫人抖一陣,一陣返黎再會!…喂!起身呀夫人!


* * *


(廣告)皇帝的新衣boutique冬季新貨大開倉!西九爛地666號鋪!


(廣告)肚子生蟲?用苦口良藥花塔糖啦!又甜又苦!


(廣告)多啦A夢打keroro會點?睇叮噹軍曹大電影啦!本電影只准十八歲以上人士觀看。


* * *


利:歡迎返番黎!夫人受驚過度仲要抖多陣呀!


觀眾:oh!


利:現在頒發最荒謬「方師傅無聊大鬧謬論學堂」謬論!得獎既係… 25/12/08第3集: 生物愈小愈有氣力?!,有請代表一眾演員既方師傅雷少!


雷少:呢個謬論攞到呢個獎係實至名歸!


積仔:身為呢部blog劇既導演同監製,我覺得呢個謬論好合理架其實!


利:點解呢?


積仔:你睇下D龜丫,D老龜真係郁都唔願郁架!


利:啱呀哈哈!唔該晒你地!接住頒發「俚語教室」最佳課堂!…得獎既呼之欲出啦!就係8/11/09第八集: 漫畫---危險!


Miss Diamond:呢篇係本小姐最俾心機做既節目!


利:嘩!Miss Diamond契仔Little Diamond出黎獻上鮮花呀!…好!你地落台啦哈哈!…係!…好!


凡人蘇:(突然出現在利孝和身後)Hi!


利:(驚訝)嘩!又想嚇我?我無夫人咁弱架!


凡:下個獎輪到我攞丫嘛。(匆忙的樣子)


利:係「新疆鴨仔團」最值得嘉許之任務挑戰︷


凡:不如我講得獎名單丫…等我估下先…哦…原來係6/8/09 Mission30 => 全民抗熱(二)---路邊踎街食咖哩!多謝大會!多謝鴨仔團!隊長你地唔駛上黎喇!係咁先!Bye!(跑下台)


利:(愕然)咁急做乜呢?


* * *


(廣告)想「相又睇到 掌又睇到 要rap都完全無難度」?入讀麥靈玲hip hop學院!


(廣告)硬倔倔綿花糖係我每日既營養目標!


* * *


夫:大家好!我返黎喇!快D頒埋四劇同步---最佳情節呢個獎!


利:夫人就快又撐唔住喇!…呢個獎係四套劇中最好既情節!


夫:邊套劇會得獎呢?


利:係「詭異怪嚇」第4集---猛鬼派對中幾位角色響公廁大戰猛鬼既片段!Wow!


夫:呢個真係幾好笑架!


BB娃娃菜:多謝大會!呢集令我地攞左兩個獎!好開心!


夫:雖然未來一年唔會有blog劇,但係我希望未來可以見到「詭異怪嚇」第2輯!


BB:承你貴言!


利:最後頒發全年超級珍貴日記!…講到今年SoSo做過最具紀念性既事…


夫:唔駛講,當然係剛剛睇既森美小儀歌劇團加樽抽show啦!


利:無錯!就係16/11/09發放既14/11/09...09森美小儀歌劇團加樽抽!...!恭喜SoSo!


SoSo:多謝大會!我未來必定加倍努力,做更好既網誌!希望大家支持我!


觀眾:好!(吶喊高呼)


夫:好喇!恭喜森小歌劇團日記再次取得冠軍!…今日我好攰喇…


利:所有網誌大獎全部頒晒,大家留意後日壓軸重頭戲!


夫:有blog劇角色同演員獎,仲有最富價值既宇宙無敵至尊鈦合金鑽石鉑金馬桶獎!


利:唔好錯過!記住我地呢對金牌司儀!你睇緊由手腳慢快餐店特約---SoSo Blog第五屆網誌金馬桶頒獎典禮 PART TWO!


(司儀鞠躬,觀眾拍手歡呼離場,大會播放本年慶典主題曲…)


 


「SoSo Good」(短篇版)


(改編自無線電視節目「蘇 Good」主題曲)


改詞:soso 改編監製:Ray少~


 


又一年喇 要寫Blog求其唔啱


日日節目豐富 又Gag又劇


跟住So-So 入黎慶典


快D埋黎睇 Hap-py Ho-ur


 


恭喜So’s Blog 生日快樂


跟住個節目 笑到爆肚


 


咋咋淋啦 去歡送蘇撕樂園


留言回應支持 感激不盡


 


So-So So Good.


 


 


 


* * *


虛幻故事純屬虛構


熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!


24小時密密送主辦:soso blog (So’s Funland) (a member of SoCWon Group)


一路支援場地贊助:So’s Funland Grand Hall


天生一對金牌司儀:利孝和   夫人


天才場地指揮總監:零時零分鬼線人


後台二師兄編導:Ray少~


幕後大哥大監製:soso

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()