2010壓軸soso blog「發洩專區」全新附屬環節
《黑色地帶》DARK BOUNDARY
                                                                            那些只顧自己,不理他人的人,
                                                                            根本不應該存在世上.
不是要花時間精力擊倒他們,
而是要他們於世上自我毀滅.
                                                                            沒有溫馨親切的彩色地帶,
                                                                            沒有模稜兩可的灰色地帶,
                                                                            只有清晰絕對的黑色地帶.
soso blog創立以來最黑暗,最dark的節目
2010年11月,殺入黑色地帶.
                                                ---------------------------------------------
《黑色地帶》(1)理想主義者
原本開呢個新節目,係想展現我黑暗dark既一面.但係再考慮後,為免引起唔小心睇到呢個節目既人不安,以後會怕左我,我都係提升左低線,連節目 slogan既字眼都改左,例如「死」呀,「殺」呀等等驚慄字眼,若真係出現,節目前會出現警告字眼.呢個節目寫既,都係令我討厭,想佢消失於世上既人或事.
第一集,想先寫我既人生處事態度,我就奉行現實主義者(配以少少陰謀論),當然,我唔係走極端派,但我都幾抗拒相對既理想主義者.首先我得說明,我得稱讚理想主義者處事果份執著同堅持,我只係對佢地呢種方式有所保留.所以,適量理想主義者存在世上可以作出平衡,唔須要全部消失.
由細到大,我身邊都不時出現一D理想主義者,情況就好似讀書時期,每一班總有一兩個係擔任搞笑角色,增添氣氛.就好似我讀高小果陣,我見過一位成績係最 top幾位之一,對自己成績好執著既同學.有一次,佢某科考試成績不達佢預期,我諗可能係唔夠90分,跟住我見到既情境就係: 佢先係眉頭一皺,矇起對眼(本身對眼已經好細),肩起咀,然後合埋口好嬲好高音地「唔」左幾聲,老師對完卷,佢就將份卷好似屏風咁,不斷對摺,摺到成份卷皺晒之後,佢直頭將份卷揸皺成個波,當正係垃圾,之後就發脾氣同哭泣. 我諗我呢世人都好難忘記呢個片段,因為係我第一次認識理想主義者.其實佢成績好我好多,照常理可以攞到百分之九十五,高處不勝寒,今次一時失手,就抓爛自己塊面,佢咁做,可能博得身邊既人既同情.但我同我自己講,我係唔會可憐佢.因為我當時好似低分過佢.我覺得佢真係唔成熟,佢攞八十幾九十分就發脾氣,咁唔合格果D人點呀?去自殘呀?唔係嫁嘛.呢種連小小差錯都唔接受既人,其實對其他人造成好大既麻煩.佢一句「唔好同我講野呀!」,然後自己伏響檯到,不但同學,連老師都未懂得點去處理.結果,全班房呢段時間都靜晒,目光集中響佢度,我只好歎一口冷氣,好想問佢一句: 你想點?仲要搞幾奈?
我係現實主義者,因為我知道呢個世界係有缺陷,樂觀係唔能夠解決問題,生活上大部分事物都可以好現實地去闡釋,例如平時既功課,話就話唔計考試成績分,但我知道佢係計印象分.我亦相信盡左力完成工作做到要求合自己心意就可以,唔需要追求太多花巧.但係一同理想主義者合作,佢地做事既方式就幾乎令我喘不過氣,例如要深入同了解晒整個範圍既概念先落手工作,又或者為觀感而追求格式.佢地咁做會拖累進度,令我大為緊張,我自問係有原則既人,我了解佢地既原則, 但佢地都應該顧及一下其他人,做野係咪真係需要咁認真呢?...我會答: 現實D啦.
但願我以後唔駛再同理想主義者合作,不然真係難以應付.所以,都係宣揚一下現實主義較好,退後一步,悲觀一點,現實地看清世界,唔好再做被蒙蔽既愚笨人.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()