Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#16


Mission16 => 賀兩周年blog---中環街頭大叫生日快樂!


任務目的:


恭賀兩周年blog慶,凡人蘇將於中環多處大叫生日快樂!


現場實況:


(凡人蘇)(細聲)123!」


(大叫)「生日快樂!哈!


(凡人蘇)「蘇撕樂園2周年慶典,今集亦係其中一part!今日,我仲有成班鴨仔,將會於中環不同角落宣揚『蘇撕精神』!」


(某鴨仔)「話時話,『蘇撕精神』係咩?」



* * *


(隊長)「依家我地響遮打花園,由於係放lunch時間,所以都幾多人


(凡人蘇)「好!我地向人群大叫


(眾鴨仔)「生日快樂!!!走喇!嘻…(逃跑)


(市民呆望鴨仔團)


(半分鐘後)


(凡人蘇)「依家我地響置地出面,為左安全起見,我地就咁企o係大門,叫


(眾鴨仔)「生日快樂!!!走呀!哈!…(逃跑)


(門外保安呆望鴨仔團)


(半分鐘後)


(隊長)「我地黎到蘭桂坊喇!凡人蘇俾外籍人士捉住左,由我指揮!大家!


(眾鴨仔)「生日快樂!」


(隊長)「英文!」


(眾鴨仔)Happy Birthday!」


(隊長)「普通話!」


(眾鴨仔)(普通話)生辰快樂!」


(三分鐘後)


(凡人蘇)「唉~好難先撇甩條友好!依度係擺花街,我地準備搭電梯落去皇后大道中!沿途向人嗌生日快樂…let’s go!」


(眾人乘電梯向山下走)


「生日快樂!…Happy Birthday


(眾人歡呼)


(鴨仔文)「好少可以於公眾面前大叫!又正又爽呀!」


(八分鐘後)


(隊長)「好快咁,我地黎到最後一站!IFC天橋!準備!


(眾鴨仔)「生日快樂!


(凡人蘇)「再次恭祝蘇撕樂園2周年生日快樂!走喇!記住!Impossible is nothingI will be back!」


(鴨仔團跑到港鐵站,乘車回家。)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔周四播出~下集將會於12月18播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()