25/9/10 白天下微雨



今年真係差唔多無晒中秋氣氛,除左係一次颱風帶來既雨帶之外,已經今年個日子set得麻麻,只係得正日晚可以玩得夜,結果我都無跟班友出去,留響屋企求求其其上facebook.不過諗下諗,我無理由隨手就放棄一次中秋節丫,居住既屋苑已經無搞活動,如果我唔出下去,就好似無經歷無今年既中秋(雖然屋企仲有大把月餅),唯有把握最後機會,響八月十六日晚跟家人去海濱公園追月.




原來當晚有綵燈會,規模普通啦,離遠聽見有人唱歌,隔離仲有師傅睇掌相,同埋一D攤位遊戲.當然唔少得猜燈謎,意想不到既係佢地玩猜潮語燈謎,乜野「河蟹」呀,「O嘴」呀,統統走晒出黎.我覺得真係好hea,我唔信有邊個會咁戇居諗埋晒呢D無聊野,九成九把友係響網上邊search出黎.




再走上去,就見到回歸塔旁邊有五光十色,七彩繽紛既花燈,好靚呀,match埋去回歸塔又有另一番既感覺.繼續沿住樓梯走,兩邊都有紅白色燈飾,好似尖沙咀柏麗購物大道咁,好正.最得意既係果幾個人型公仔,我諗應該係韓國人黎掛,但係中秋節點解會彈個韓國人出黎既?...無論如何,我實在太中意佢地喇!




廣場大舞台此時應該正上演民族歌舞表演,或者係雜技之類既野,我知一定無晒位,就拎轉頭,慢慢沿路一邊睇燈飾,一邊望住頭上零零星星既孔明燈,一邊回家.今年都沾染了少少中秋節氣氛,應該無憾了.




























arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()