23/12/09 暖點兒

每年既今日都係全年school days之中最輕鬆自在既一日,因為想做乜就可以做乜,無人會理你.D [guys]成日話唔可以上樓,但係其實大把人上左佢都無人理.因為D [guys]一係唔得閒,一係太得閒.唔得閒既走左去玩遊戲,太得閒既坐埋一二邊,所以無人會理.兩年前我地走上去玩捉迷藏,依家都無lu,淨係排食街都差唔多用晒D時間.今年好開心呀,「食晒四社」,又影左勁多相.尤其係下晝返上課室果陣,幾乎張張相都係團體,因為大把人「攝鏡」,結果差唔多全部都係班相.

崇拜,除左[輝哥]比[博士]講少左半個鐘野之外,無乜特別.

聯歡先係精彩,我昨日先話佢看淡世事,今日佢終於都有少少投入我地去玩,肯笑,肯受罰唱數字歌,雖然有Dhea,不過都一洗我之前對佢cool既印象.

今年既聯歡好特別,我地成班走晒出去,跑遍union全部樓層去唱聖誕歌,途中見到[華哥],佢合埋眼搖頭,講左句:"你地咁好氣..."我都係第一次聯歡會玩得咁癲,好難忘.聯歡之後,更加走左去後花園瘋狂影相,呢班友真係...愈影愈喪,仲玩埋地拖...

我諗全日最開心都係呢part,好高興可以影咁多相,早知帶部相機黎啦~

出年,同一班人,要再玩得開心!!!

(等緊響後花園影既其他相,遲d先post上黎!)





























                                                -----------------------------

明輝蝦轆特約 "DJ SoSo 聖誕前夕的主題曲"

艾粒解散前最後既show: "好人大戰核能人",今晚好show喇,雖然我無緣觀看其演出,不過都祝佢地good show!所以,為左紀念佢地壓軸既show,我今日帶來幾首艾粒既經典作品.先黎"又到聖誕"!



呢首歌係我最中意艾粒既一首歌,"巨棒堂".當中包括幾首舊歌既歌詞,好有特色.



正所謂騎呢組合,又點少得騎呢歌?...呢首歌應該夠騎呢掛,不過我保證melody一定好聽!"個頭痕唔痕呀" 個mv真係...^o^



最後,黎到真真正正既核凸歌,再將呢首歌送俾聽眾冼生,啱晒你~艾粒 "我我我我有胸部"





arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()