Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#20


Mission20 => 碧咸何去何從?---射罰球示威


任務目的:


碧咸(David Beckham)早前被借到AC米蘭(AC Milan),但希望買斷碧咸的AC米蘭把持不定,使碧咸的未來動向成疑。為鼓勵他,鴨仔團齊到修頓球場支持碧咸!


現場實況:


(凡人蘇)「又黎到我地主場,隊長!」


(隊長)「係!今日我同凡人蘇大鬥法,碧咸出名射罰球,所以我地今日鬥射---十 二碼 !」


(凡人蘇)「哈!罰球太難了,又需要大量人手,十 二碼 得架喇


(凡人蘇)「好!一鋪過,輸左要穿上AC球衣,繞場跑大叫


(隊長)「我愛AC碧咸!好,你射先!」


(隊長走到龍門前,凝神灌注,準備撲出凡人蘇的射門)


(凡人蘇)1…2…3…(暗笑)fake!」


(隊長向左稍移,凡人蘇順勢向右邊射出十 二碼)


(凡人蘇)「入網!


(隊長)「點解無球證,咁都得


(隊長走到十 二碼 點,準備射球)


(隊長)「喲!(球被射往右上角,凡人蘇則撲往左下方…)


(凡人蘇)「哎呀!


「嘭!」(球中柱彈出)


(隊長)ohgosh!攞位太盡喇


(凡人蘇)「無時間,即刻搞掂佢!」


(隊長穿上AC米蘭球衣,跑往觀眾席大叫)「我愛AC碧咸!我愛碧咸!


(凡人蘇)「嘿嘿嘿今日…(失聲大笑)係隊長既show time…慢慢欣賞佢跑圈啦!」


(隊長舉着雙手跑,又繼續大叫)「我愛碧咸!…(吸氣)我!…(無氣力)


(隊長舉着捱跑,一分鐘後終於跑回觀眾席)


(隊長)「好快丫你,黎!掟件衫上觀眾席!」


(隊長)「好貴架喎大佬


(凡人蘇)「我叫你掟就掟啦!」


(隊長無奈地把衫擲上坐在觀眾席的市民,市民報以奇怪目光)


(凡人蘇)「走lulu。今日係隊長玩晒架。不如你黎講呢句slogan。」


(隊長)「記住!Impossible is nothingI will be back!」


(鴨仔踢着球回家去,觀眾席上留下一件AC米蘭球衣。)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》逢每月第一及第三個星期四播出~下集將會於0935播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()