Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#12


Mission12 => 毒奶問題嚴重---打撃毒奶


任務目的:


這陣子中國大陸正醞釀一段毒奶熱潮,大量奶類產品被揭發附加有害的三聚氰胺。為了維護人民的利益,今次凡人蘇要打撃毒奶!


現場實況:


(凡人蘇)「咁啱我屋企仲有兩盒牛仔純牛奶,又知道佢地有機會有毒,好!隊長,話俾大家知今日要點對付呢D毒奶?」


(鴨仔隊長)「今日凡人蘇要打撃毒奶,分別用三招!打爆佢!」


(鴨仔文)「首先係用手打!預計勝算為25%!」


(凡人蘇)「好!321!我打喇!我哼!!!」


(凡人蘇一下重手,打落250mL的紙包奶)


………(3秒鐘dead-air,沒有人出聲)


(鴨仔隊長)「好!我宣佈第一關,失敗!」


(鴨仔文)ohoh!」


(凡人蘇)「唔緊要!我諗住要用最後一招打敗佢!」


(鴨仔隊長)「跟住係坐!無錯!就係用凡人蘇個股!」


(凡人蘇一下坐落牛奶)


(鴨仔隊長)「咦?爆就無爆,不過扁左喎D進步!」


(鴨仔文)「凡人蘇咁醒,第三關實得啦!」


(鴨仔隊長)「呢次無可能唔得,come on!」


(凡人蘇)「我……跳!」(立即跳起,踏在紙包奶上)


「唧(紙包奶發出聲音)


(凡人蘇)「爭少少,呢下得架喇!一!擊!即!中!」(又跳到紙包奶)


「啪!」(紙包奶「爆」了,鮮奶不知由那裡被擠了出來)


(鴨仔隊長)「好野!我地一齊歡呼!打倒毒奶!打倒奸商!」


(凡人蘇)「記住!Impossible is nothingI will be back!果D落三聚氰胺既奶農,小心被雷霹呀!」


(眾人清理一番後離去,地上留下一個牛仔紙包奶吉盒…)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔周四播出~下集將會於109日播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()