Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#7


Mission07 => i電話」面世---試用homemadei電話」


任務目的:


近日某電腦公司推出新3G電話,掀起全場熱潮,但其實,新電話既功能同普通3G無乜分別。為左證明畏潮人,凡人蘇有以下行動希望潮人唔好傻落去


現場實況:


「早晨!今日呢個行動可能遲左,不過唔緊要,我要洗清香港人既腦!潮,都要潮得醒目!」


(鴨仔隊長)無錯!我地心上雖然無i電話,但係有部差唔多既3G電話,我地已經貼左張好大既I字,呢部已成為新一代鴨仔團出品既i電話!」


「好!凡人蘇依家出發!」


 (凡人蘇在旺角街頭走到一個路人旁)


「先生,有無試新3G電話呀?」


「彈開啦!寬頻友(路人甲暴燥走開)


「佢竟然當我係寬頻友?!


「緊係啦,你著住件寬頻公司衫,仲大大隻字話豈有此理,人見到都豈有此理啦!」


「係咩?咦?係喎除左先!」


(數秒後)


「小姐,你好,有無用新3G電話?」


「無呀


「畏呢個你試下丫


「好out


OUT?但係佢同新3G電話既功能大同小異咋喎價錢又抵咁多,最緊要有我地HOMEMADEI字,係咪GOOD呢?」


maybe~


「咁咪係lo~所以你話D人去排買3G電話,係咪ON居?」


但係我無諗住買你部電話wo…


「痴線架你,有人話要賣咩?係咁先,唔係咩呀?」


「搵吉架你!」(路人乙氣憤離去)


「今次真係證明某D香港人真係新潮反被新潮誤!Hahaha~今次只有小小阻滯,都算吐氣揚眉!記住!Impossible is nothingI will be back!鴨仔潮童!我地走!」


(鴨仔團玩弄著那部homemade電話離去。)



To Be Continued.


故事純屬虛構                 多謝收看


撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔


P.S.: 睇完請俾D意見!!!亦請支持叱吒903---dodoshow!!!


SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔周四播出~下集將會於731播出,敬請到時收看~


本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.


Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the blog, So See!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()