講番尋日,epa講newspaper,其中一份係坐我前o個個大人物.其實,裏頭另有外情...佢o個篇news,其實,係.............佢架(係就唔會o係度講la~)!!!仲以為老師會話bad,點知仲攞埋出去大讚good~o個個人問我借news,我睬佢都傻(雖然我有多2篇news~唔俾你就唔俾你囉~鬼叫佢之前狂搞alan祥哥~),reply左句:睬你都傻...佢走左之後,我細聲話:抵死!,點知俾前面聽到.大濟~~~

今日,labour day,原本諗住放假,但係照打blog...又玩廿一點,今次嬴$20750,好yeah!!!


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()