星期六聽radio聽得最多...咦?唔係,應該mon-fri...唉...求其啦...

今朝,得我一個o係屋企. 特燈o係大快樂買左份"打破禁食"番屋企食.原因係要聽rthk2既A level中化聆聽.唔好問我點解,無聊囉...貪得意囉...9:00 turn on radio,有特備點唱節目,特來替F.7同學打氣加油.

10:00,啱啱由大快樂番到屋企.turn on radio,rthk2 DJ攞命做講者,正指示正考試既學生.考試之前(9:00-10:00之間)每15分鐘報時一次.考試前仲播西方國家既歌曲.start!有幾個講者,一個做teacher,教中史.講曹操同諸葛亮等等.聽下聽下好悶,turn on tv 睇超低能方程式.watching as listening.雖然我不在場,但我知道試卷總共有19題.exam分3part.每part都係講史.真係史...最衰就係當佢開始時,唔會作出提示,直接講.好難對時間...真係第一次咁enjoy,齋聽唔駛做...

其實我仲有做bk 既book report.原來400字好易寫.照copy就是.好似做哂功課了...只係爭EPA newspaper同essay.幾悠閒?可惜今日請左假,搵唔到simon. badminton course又pause左,無奈...

P.S.:期待今晚既sammy moving!!!!!!敬請支持!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()