"DJ SoSo 每一天的主題曲"

呢個音樂節目做左幾個月,相信大家都清楚呢個環節既路線係點,無錯,就係以本地流行曲為主,間中加插外語歌.

而本地流行新曲呢方面,洪卓立既呢首"你好嗎"咁好聽,當然要播黎聽下啦.洪卓立響我眼中依然係個可愛既新人,仲有大把進步空間,繼續支持呢位樂壇新血啦!



                                                    ---------------------------

30/3/10 陰

嘩今日爽呀,唱K睇戲食飯行街桌球一日做晒.舅父又帶我去九龍玩,今次我既桌球技術進步左好多,至少撻Q次數大減至三次.一個鐘啱啱好玩到兩鋪,幾好.去到旺角,第八次唱K,去番新世紀既K場,記得去年呢度仲係RED BOX,點知今日店牌已經轉左做neway,奇怪係店內所有野都無變過,到處可見California Red既字樣...不過呢間始終係我既首選推介,平日happy hour兩個人可唱3小時,有一位學生就全部人49元,原價65元.每人包兩杯飲品或一杯飲品加一份茶餐,簡直係抵.

之後去左睇"越光寶盒",一套唔知點形容既片.呢套戲其實想頭多多,混合唔同電影材料,都算match得幾好.不過當中有D scenes真係好低能,我不斷諗:呢套咩黎架?!

真正好笑既係趙子龍抱住阿斗投靠錯左去曹操,仲有女主角孫儷分身扮演親善大使同大使個妹,嚇到飾演趙子龍既鄭中基半死...我諗呢部都純粹係普通笑片.

最後去埋好奈無去既元綠食壽司,嘩好奈無食個冷辣辣麵喇,仲食左好多野,好飽...

多謝舅父帶我出黎玩,下次暑假再黎啦!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()