又係一日...

math,題目話要畫anti-clockwise,但我竟然畫左clockwise,唔係好掂,點玩?

PE,又係體適能,超唔掂,我都估到,腳長,點玩? sit-up又留左D力,唔係好掂,點玩?

music,吹o個首"波蘿油舞曲"(搞爛gag),吹長音時斷斷續續,吹到後面時跟唔上節奏,唔係好掂,點玩?

eng,未試過eng class 咁正常,唔係好掂,點玩?

pth, o個個"一年一次 CPU中文科及pth科主辦 中文暨pth project計劃"(搞爛gag) 竟然有咁多野,點解之前唔講,依家剩番唔夠一個月了...唔係好掂,點玩?

chi,好normal地上堂,但係最屈機既係俾老師以為我同star-star-hash-brown傾計.呢一樣野我要澄清:我絕對無同star-star-hash-brown談話,我只係o係老遠聽到佢講我,好大聲.好似係話我唔知幾高度(音倒2)...我都聽到,無理由老師聽唔到.o個陣我正在埋頭苦幹改綜合,點可以同佢講野?老師就以為我地傾計.今次真係俾star-star-hash-brown玩死同累死...唔係好掂,點玩?

咁又一日...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()