本網fans會知我逢星期六下午都會聽rthk no.2,今日亦不例外,又係拖男帶女既mak ling-ling同週末新氣流既攞命.不過今日有D特別,因為我特地同時聽donald/火儀既AiShiTeRu,幾得意.因為拖男帶女啱啱先請左張繼聰做嘉賓,到左AiShiTeRu,竟然又聽到佢,勁搞笑.張繼聰應是在3:15離開廣播道rthk,1hour later便出現在屯門市廣場.so hard-working...

講返朝早,我同幾位friend去左打badmainton course,講你都唔信.miss今次教我地開波同開高波,教左好多次我先識,超低能.不過練下練下,好快又掌握到了~同側田哥玩持久戰,不停開高波,連續打左至少30次,超累.

下午就去搵西門,即係我既net.佢著左條綠色運動褲.遠看像是一條睡褲.可惜側田哥唔o係度...西門又o係度曬命,話o係啱啱既嘉年華會嬴左隻大毛公仔,che...我都有la~~~

返到屋企..........mmm..............同左steven o係msn玩電話留言信箱遊戲,so happy!!!!可惜佢無睬我......

End for here.(So wonderful day~right???)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()