首先,本blog的總瀏覽唔夠star-star-hash-brown,本網認為呢件事係超低能,不過,本網會努力以赴,走在最前.本網強調,blog與blog之間不應有鬥爭,應盡力做好自己個blog,唔好理其他人.

好,start today's diary...

今日係我最幣家nail的一天,全都係因為body check~

見到好多friend,亨利哥,moving,panda,chicken (shi_),geog king...數之不盡.

但係我係最先來(除panda外)的,但我竟然係最後走.全都係要重check 血壓.

時間已是5:15pm,但我仲要等睇姑娘.check完又話我要覆診脊柱,我之前已試過類似情況了,我知道這是air,做極都係得個吉...如果情況嚴重,仲要覆-覆診,我之前已試過類似情況了,呢個都有D用,但係結果係:"賠了金錢又蝕time"~~~但這是情況而定,只屬個別case.

所以今次有排搞...今日真係幣家nail呀!

tomorrow continue.

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()