~Click here to Chapter 1~

第二個例子,係我班既同學就知道我無帶綜合嗰日,某位同學因無做甚麼而被老師扣分,而佢竟然公然向老師發脾氣.其實佢唔使咁做,無謂搞到大家咁疆.我認為做錯野唔應該咁.而佢都唔係成日咁樣,可能中間有D事影響到.學生和老師關係本應良好,怎會搞到如此田地?點解扣分制會搞到學生當眾向老師發脾氣?

曾經聽過有人說一句說話,大概如此:"做好學生是我們的本份,但我們是不應做壞學生."我簡直可以話這句是impossible.'喂!你都話我地唔應該做錯事,又點解要記錄我地做的錯事呢?你咁樣不但未能加強大家帶齊野既習慣,反而有機會令更多的人扣分.'俾我,我寧願實施"加分制",鼓勵同學帶齊物品,邊個次次都帶齊野就送錢,幾蚊就得.咁樣大家都會好努力達標.不是個個happy嗎?

P.S.: Although I hate 扣分制 , I emphasis that 扣分制 is good for us.

~The End~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()