倫哥今日無端端send一段林海峰踎低噴飯(YouTUBE)俾我地,超低能.成個show既正版DVD我都有la~勁搞笑.我們為倫哥喝倒采!

倫哥竟然支持翻版,超低能.佢知道套show好睇又唔買,勁搞笑.我們為倫哥喝倒采!

YouTUBE 本來好好用,宜家俾倫哥搞垮,超低能.佢仲send埋俾我地,叫我地唔使買正版碟,勁搞笑.我們為倫哥喝倒采!

倫哥咁做好頑皮,超低能.佢仲搞到我好angry,勁搞笑.我們為倫哥喝倒采!

BY SoCWon 24/2-07

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()