1/12/10 暖

四周年慶典慢慢地,隨著時間完結,原來,兩個禮拜咁快又完左.一如我所料,呢兩星期無論係正版Yahoo! BLOG定係副版xanga,瀏覽量都係最低.今年,我都費事大費周張,響不同地方落廣告,反正今年D內容無以前咁精彩.要黎既,都係經常黎睇既.唔黎既,宣傳多D都無乜用.對於呢D浮雲,我都看淡了.可能其他人始終對我既日記較感興趣.

11月中至尾都發生左幾多事,簡單記返低特別既先!

有一個星期日去左荃灣荃新天地,今次去,第一二期既商店都開業晒,個商場好熱鬧.我始終都係中意一期個露天廣場,真係好美觀,不過搵唔返我當初睇港產片"保持愛你"響呢度攞景既feel,電影入面個聖誕晚景真係好靚,配以謝安琪同梁祖堯既演出,非常浪漫...唯一美中不足,就係頭頂上既屏風樓,真係大剎風景.

有一個星期二[Ms Kinder]終於約左我出去食飯,我都預計到會傾D乜,驚喜既係聽到D(對我黎講)都幾震撼同詫異既事,我相信呢D就係所謂既是非,對於我呢個對cream puff union人事關係既認識係近乎零既人,若非去年「加入左呢個行列」,我真係唔會明白...我唔知點解[Ms Kinder]會咁犀利收到咁多風,但係我終於近距離見識佢個"巫婆樣"嘞,信我,佢做邪惡樣果陣真係勁似巫婆.

等左kay既新碟超過十個月,終於release喇!雖然係國語碟,但我竟然得到驚喜,就係成隻碟overall都好聽,仲有約一半既歌都中意.可能係先入為主啦,我覺得kay唱國語歌,把聲好甜好柔.除左派台歌外,必推既歌曲係"拾年","大愛感動".其次,"沒有發生的愛情","再見",都唔錯.

kay第一次黎大埔超級城呀,身為kay既fans,又點可以唔落去睇呢?...好靚呀kay~~~古巨基,容祖兒,劉德華都黎過呢度,依家連kay都黎埋,我真係好期待陳奕迅既到臨!我都等左幾年喇...















arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()