十呎乘十呎繽紛健身球 呈獻



SoCWon
Group SoSo Blog
四周年慶典閉幕典禮》



(在一排七彩繽紛的laser燈照射下,兩位司儀走上舞台)



利孝和:大家好!黎到四周年慶典最後一項節目。夫人!你呢幾日玩得開唔開心呀?



夫人:梗係happy啦!尤其是D重頭節目,非常精彩呀!



利:食返粒爆谷先…(把數粒爆米花拋入口中咀嚼)…我印象最深刻係睇陳奕迅YouTube音樂會,加D幻想,構成完美既畫面,而且唔同人心目中都有自己既構圖,想像聽Eason唱歌既情景,幾正!



夫:我諗呢次算係創舉喇!從來演唱會係視像音樂形式,今次創新地用文字表達,配以音樂協奏,簡直係打破人類思想既極限!(豎起拇指)



利:(驚訝失笑) 嘩!駛唔駛咁誇呀?!……咁你又中意咩節目呀?



夫:要創新,其實有個節目仲有新意。就係我地blog既樂壇頒獎典禮。



利:係喎,其實soso老闆早前都擔心頒獎典禮活動會引起非議。的確,頒出既獎項都係soso個人選擇喜好,所以無公正可言。



夫:至於根據播放率而選出既得獎歌手,就真正根據一年來咁多集音樂節目既記錄。雖然播既歌都係依照soso個人喜好,但經過一年既付出努力,佢既專業精神係值得認同既。



SoSo:而且我係參照商業電台叱吒903DJ既專業推介,所以播既歌都係廣受公信力!



夫:(嚇倒) 咦?soso老闆你幾時走左上台?



一位阿伯在台下喃喃自語:超!佢地次次諗唔到上台有咩花款,就話突然間響主持後面出現架啦!



S:利孝和同夫人你地唔係要我簡介新一年blog既發展咩?



利:(微笑) 哈哈,你有我地今晚既rundown,好啦,你就話俾大家聽啦!



(台下觀眾屏氣凝神,靜心聆聽SoSo的發言)



S:好!首先同大家講聲晚安先。如果你過去一年有上我個blog,咁就好。因為我地今年繼續玩音樂,仲會有一番新景象。如果係新黎既,亦可以於未來定期上我個blog,聽悅耳動聽既好歌,睇精彩既日記。



夫:咁到底有咩新局面呢?



SDJ SoSo音樂日記,去年名為「每一天的主題曲」,今年有新名為「私家音樂部落」。去年以播放本地流行新歌為主,今年則擴闊視野,打入外國樂壇。我會播放Billboard上榜作品,亦會推介不同歌手既經典金曲。



利:WowBillboard喎,幾型



S:新一年,音樂既選擇會較全面性,不過一如以往,我係會較少播放國語歌。在此要再次向喜歡國語歌既人講聲對唔住喇。



夫:呢個都算係soso對於工作和個人果份執著同堅持既精神,好!



利:唔知大家知唔知,其實DJ SoSo音樂節目係接受點唱架。



S:所以,歡迎喜歡國語歌既你響我既環節度留言,推薦一D國語歌俾我,我會好好聽下。



夫:OK,唔該晒soso老闆。利孝和!又黎到最後一刻,我地又要等到明年再同大家見面喇!



利:無錯,由於明年soso要準備迎接公開考試,因此五周年慶典極有可能更改舉行時間,有關詳情請留意本網公佈。金牌司儀在此祝願soso學有所成,響文憑試有好表現!



夫:我都幫soso公佈新一年blog既主題------「簡單.愛.自由」!聽下我地慶典既主題曲,最後一次咋。



利、夫二人:各位晚安,再會!



(司儀舉杯祝酒,會場開始播放四周年慶典主題曲…)



 



Life is
Wonderful - Jason Mraz



 





 



It
takes a crane to build a crane   it takes
two floors to make a story



it
takes an egg to make a hen     it takes a
hen to make an egg



there
is no end to what I'm saying



It takes
a thought to make a wordand    it takes some words to make an action



it
takes some work to make it work     it
takes some good to make it hurt



it
takes some bad for satisfaction



 



It
takes a night to make it dawn           and
it takes a day to make you yawn brother



it
takes some old to make you young       it
takes some cold to know the sun



it
takes the one to have the other



And it
takes no time to fall in love         but
it takes you years to know what love is



and it
takes some fears to make you trust    it takes those tears to make it rust



it
takes the dust to have it polished (Yeah)



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人/舞台總監:SoSo



一唱動人:SoCWon
Group



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



二部合奏:YouTube

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()