欲哭無淚喊包豬 特約:



SoSo
Blog
四周年感言》



歡迎你黎到soso blog!我就係呢度既網主SoSo。踏入第五個年度,我其實同過往既感覺差唔多,所以無乜野寫。今年暑假忙碌不堪,甚至打消左我既樂趣。結果,咁啱暑假有一日做晒個人功課,有多出來既時間,我就用左一日寫左三個慶典節目既草稿,破晒我寫劇既紀錄,一切都過得好快。



無錯,的確好快,連呢篇本應該十一月發表既文章,響八月頭已經寫好,響現實生活中,我既生活都過得好快。從中一開始寫blog,一寫就寫到中五。響呢段時間中,我身邊有不少人跟隨我嘗試寫blog,不久就放棄左。亦有一D人隔左兩三個先寫一次,我自己都曾經開左第二個Yahoo! BLOG,但寫左唔夠十篇文章就停左。仲有一D人寫寫下突然無理過個blog,過多排突然響第二度開個新blog。我明白要堅持唔易,亦可能因網站服務商或blog功能不適合不方便而要轉地方開新blog。但係,麻煩負責原本個blog既人,最後都俾D責任人。你要知道仲有人每日click入你呢個已經荒廢既blog,期待你更新網誌。所以,如果你決定唔寫,請你認認真真打篇完結既文章,話俾瀏覽者聽。咁做,不但係對其他人同支持者負責任,更係對自己既一個交代,俾自己完完全全開展新階段。



人愈大,睇事多左,寫既野都有所不同,都唔好話依家同四年前既分別嘞。同依家咁寫實既日記相比,我覺得四年前既自己真係幾低B,幾幼稚。不過,當時寫既野係七彩繽紛同簡單D。當時,我會將不同段落既文字添上不同顏色,仲有字體大小粗體底線同highlight。依家,文章花樣少左,不過就多左圖片影片。今年同上年既分別都大啦,上年用盡我既腦筋同玩電腦既時間,無無聊聊就創作出唔同既blog劇或者環節。雖然仲係有D低能,不過係我最滿足,blog最豐盛既一年。我亦靠上年個主題打響名堂,成功吸引不少訂閱者。今年只有日記,配以個人音樂節目,我做得好舒服。響呢個節目寫下虛幻而真實既感想,自我表演內心情意,可以將我平時連日記都唔會或唔敢寫既野一一抒發出黎。當然,因為呢D內容被編入音樂環節中,當有人問我內容詳情,我可以簡單回答一句:「幻想,虛構作出黎啫,假既。」哈哈。



過左一年,我都係懷念去年「蘇撕樂園」呢個主題。今年二月,當我結束「新彊鴨仔團」後,我曾話自己會封筆。不過,其實二月我已經開始構思第六套blog劇,並於三月開始寫第一集。可惜,因為日常生活忙碌,原本諗住全套四十至六十集,於四月頭寫左四集半之後,我就無再理佢。我一直都好怕自己做事三分鐘熱度。本來呢套劇可以於依家慶典作頭炮發表,不過睇黎,連出年有無機會寫好三分之一,都成問題。未來仲有一件叫「中學文憑試」既the best damn thing,我估最有時間寫劇,會係2012年既暑假,慘。



最後,我希望大家享受埋餘下落黎慶典既環節,繼續支持我既blog,多多留言回應,多謝。明年五周年慶典舉行時間或許有變異,部分慶典節目有機會更改發佈時間。所以,大家要密切留意明年soso blog既公佈。



2010年八月頭寫好既感言,完。



 





* * *



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人:SoSo



一唱動人:SoCWon
Group



二部合奏:YouTube



 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()