專抽你水3D立體高清金馬桶 全力贊助:



SoSo
Blog
第六屆網誌金馬桶頒獎典禮》



(劇場頂部的大光燈一宜照射在舞台上的三個金黃馬桶梳化)



利孝和:Great!好野呀!歡迎大家黎度呢個慶典既戲肉,網誌金馬桶頒獎典禮!



夫人:有利孝和,同埋我---夫人!當然唔少得今一腳踼做晒所有日記既soso老闆啦!



SoSoHello嘩我地坐住呢幾個梳化都幾特別喎



利:係呀,多得金馬桶有限公司咁多年黎鼎力支持,我地先欣賞到金馬桶每年既不同款式咋。



夫:今年呢個馬桶仲多左個功能,就係抽你既水!哈哈!



利:soso你額頭D汗水係咪消失晒呢?就係你坐緊個馬桶抽你既汗水!



S:吓?冷氣開大左咋掛你班死仔響度搞gag,快D揭曉得獎名單啦。



利:反正都係你包攬所有獎項,又駛乜緊張?好啦好啦,今年只頒發八大珍貴日記獎項



夫:所以今年主題係「珍貴日記分享會」,立即宣佈第八名珍貴日記。



S:嘩,呢個堅嘞,就係DJ SoSo - 音樂節下的[傑仔]。依家睇番篇文章未必有太大feel,不過我肯定自己當時係有好大既感受。



利:係呀,果陣你坐響[傑仔]隔離,目睹晒佢有幾唔耐煩,真係好好笑。



夫:跟住係第七位,DJ SoSo - 當歲月偷走歲月神偷時。歲月神偷確實係一套好好睇既電影,soso你又有D咩特別懷念?



S:呢套電影真係十分之感人,可以話係香港近來最top既賣座電影,最深刻印象係果日下晝我睇完套戲,傍晚正想打篇日記稱讚任達華華哥既逼真而精湛既演技



利:點知當晚佢就攞左香港電影金像獎最佳男主角!仲要出自同一套戲。



S:係呀係呀!對我黎講真係幾震撼,感覺就好似見證影帝既誕生。



夫:之後就到第六位,DJ SoSo - 大鄉里出城。咦?響無幾奈之前啫,soso有咩想講?



S:果然係一次好free既旅程,只係時間唔夠,不過可以去到山頂已經好滿足好開心。



利:不過下次一定唔會響夜晚去食韓國燒烤,係唔係?(微笑)



S:哈哈!唉輪到第五位喇,就係DJ SoSo - 4D gathering =]。聖誕節呢次出黎玩真係玩得好癲,夜晚響平台玩先令人難忘。嘩果隻唔知係豬定係狗既物體,真係俾佢玩死。



夫:仲係你第一次玩true or dare添,原來響深夜唔講鬼故傾私事,反而有另一番既感覺。



利:希望今年聖誕你地可以再出黎玩啦!..等我宣佈第四位珍貴日記:DJ SoSo - 衷心感謝



夫:嘩呢篇真係經典。我知道soso當初做呢個blog,就係希望有一日自己個blog出現於人氣榜內。



利:我都估唔到憑住一篇花卉展覽既網誌,令瀏覽量以千次計,真係恭喜晒soso



S:多謝。可惜呢個景象不長久,不過唔緊要,有呢一刻已經好好。第三位係咩呀夫人?



就係DJ SoSo - Exam後的PARTY!soso你擺呢篇日記響第三位,睇黎你呢日玩得好開心喎~



S:哈哈,當然!我真係好多謝alice請我去佢屋企玩,可以同成班人玩大富翁,對於我呢個獨生子黎講,實在太美妙。



利:考完試,由朝玩到晚,真係爽到爆啦。



S:佢地都係我最好既朋友,好享受同佢共渡歡樂時光仲有兩篇日記喎夫人。



夫:珍貴日記第二位!嘩呢次經歷對你有好大影響喎soso…DJ SoSo - PolyU Great Young Entrepreneurs!(2)



S:經過今次,我對「朋友」呢樣野有新既體會同感受,我明白到要識朋友,唔一定要局限於眼前既範圍,退一步,見下世面,好容易遇上好既同件。當然啦,我有D內向,要佢地好動中意講野先得。



利:雖然今次真心放左朋友唔多,但已經令你獲益良多,有很深既印象。



夫:其實個英文課程本身既質素都唔差既,總言之係一次好好既經歷。



S:最後到珍貴日記第一位!等我宣佈:DJ SoSo - 820 4D Gathering and 森小歌劇團



夫:嘩,其實我地都唔駛講咩野。森美小儀歌劇團本身攞硬金馬桶網誌獎,加上果日soso有成班同學幫佢同八月壽星慶祝生日喎!



S:係呀,我日記都寫左。我係第一次有咁多同學同我慶祝生日,而且對我黎講係個驚喜黎。玩玩下途中唔見左其鋒佢地班人,原來係去左拎幾排野飲同兩個大蛋糕黎!我依家要補番向佢地講聲多謝,辛苦晒佢地。



利:又係由下晝玩到夜晚喎!真係羨慕死人。



S:多謝Terry陪我夜晚去理工睇舞台劇,開頭聽佢講話佢睇開香港話劇團,我真係有D怕果晚既show會有D cheap。好彩,最後佢都中意。成班觀眾嘻嘻哈哈就過左一晚,呢日真係令人回味呀。



夫:所以你都講過820日係2010年最開心既日子!



S:哈哈,無錯!



利:好啦好啦!八篇珍貴日記全部宣佈晒,多謝晒soso,多謝晒大家。



S:亦要特別多謝睇過我日記既朋友!今年其實可謂悲喜交集。但今日傾左咁多篇咁正面咁positive既日記,我成身充滿正能量呀!暫時蓋住我黑暗既一面嘻嘻!



夫:好啦,時間差唔多嘞,金馬桶要響出年再同大家見面喇喎!OK



利:出年第七屆再會!多謝晒!



(三人起身走出舞台,大光燈熄滅,意味節目的結束。)



* * *





虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



出品人/舞台總監:SoSo



一唱動人:SoCWon
Group



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



二部合奏:YouTube



 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()