Blog中追求突破《SoSee國》Season02《新疆鴨仔團》#36



Mission36 => 蘇撕樂園三周年---自製芝士蛋糕



任務目的:



蘇撕樂園誕生三周年,凡人蘇運用多年前在家政課學到的知識,親自下廚,為蘇撕樂園製作一個芝士蛋糕。



現場實況:



(凡人蘇)「乜都唔好講,先講一句



(鴨仔團仝人)「蘇撕樂園三周年Happy Birthday!」(齊聲歡呼)



(凡人蘇)「今日我地黎到美女廚房,哈係廚房,不過我響度門寫左『美女』兩個字,就美女廚房喇不過心水清既觀眾係可以知道呢度得一大班麻甩仔啫,一個女人都無隊長!搞掂壇野未呀?」



(隊長)「搞掂喇!」(匆忙)



(凡人蘇)「一早叫左隊長幫我準備好整呢個蛋糕既材料,擺好駕步其實今次整既係忌廉凍餅,因為簡單D!」



(隊長)「材料有適量既消化餅同忌廉芝士,至於有幾適量呢就由大家自己定斷喇。」



(凡人蘇)「首先打碎D消化餅!呢part最好玩!係咁扑碎D餅,不過又唔可以太碎!」



(隊長)「跟住點做呀?」



(凡人蘇)「我淨係記得點整個餅底咋!」(懵然不知)



(隊長)(憤怒)唔係下嘛?!唉,搞住D cream先啦!」



(凡人蘇攪拌忌廉、牛油、鮮奶和蛋白,形成餬狀)



(凡人蘇)「仲有D咩未做?」



(隊長)「我都唔知呀點解你down個材料資料又唔down埋個步驟?」



(凡人蘇)「鬼知咩唉求其整住先,駛唔駛落糖?」



(隊長)「痴線架咩你?D忌廉已經甜到飛起!」



(凡人蘇)「咁就就咁將D cream倒落個餅上面搵個鐵模盛住D cream。」



(隊長)「嘩!睇住倒瀉呀!喂!流左落個鐵模呀!」



(凡人蘇連忙找毛巾,手忙腳亂)



(隊長)「唉算啦到時攞出個凍餅果陣都會攞走個鐵模



(凡人蘇)「好丫咁倒晒落去啦然之後響面頭加張保鮮紙依家依然係少少液態狀,不過擺左響雪櫃半日,就會凝固成凍cream!」



(隊長)「好!依家我地可以抖下



(凡人蘇)「去搵SoSo老闆,叫佢試下我地既手勢!」



(數小時後,凡人蘇帶來SoSo)



(SoSo)「嘩!咁簡單既個cake,加D裝飾或者配料落去啦!」



(凡人蘇)er…D粟米粒落去好唔好?」



(SoSo)「你傻架咩?落D藍莓醬或者草莓醬啦!



(隊長)「無喎



(SoSo)「咦係喎,你呢度唔係美女廚房黎咩?應該乜食材都有架喎!



(凡人蘇)「我地呢度係廚房,只係響度門加左『美女』兩個字咋你知啦,你又無俾咁我地咁多budget…



(SoSo)你地班人傻架!我走喇費事睬你地!」(裝作不屑)



(隊長)「喂!你唔食cake呀?唔顧大都要顧個細丫,你唔食個blog都要食啦!……應下我好喎!你條友丫,一講錢就扮懵



(SoSo)(忍著笑離開廚房)…懵?!你話我懵?哼!Impossible is nothingI will NOT be back!」



(凡人蘇)(無奈)佢依家咩態度呀?唉食左個cake先,費事佢溶



(隊長)「提提我地既fans,《新疆鴨仔團》由12月開始將改為隔週四播出,大家要繼續追睇!」



(鴨仔團吃掉凍餅,桌上留下一個沾有忌廉的鐵模。)





To Be Continued.





故事純屬虛構                 多謝收看



撰文:SoSee        導演:柯金     監製:夫人    拍攝/剪接:99號仔



SoSee幻の國》Season02《新疆鴨仔團》隔週四播出~下集將會於091217播出,敬請到時收看~



本輯播出時間及頻道: 隔周四於SoCWon’s BlogBlog劇頻道.



Blog中追求突破,所以要看!Chasing breakthrough in the
blog, So See!



 



 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()