透明透視孖煙囪 特約:



《蘇撕樂園三周年慶典閉幕典禮》



(蘇撕樂園的Grand Hall裡坐滿了blog台上兩位司儀致詞)



利孝和:今年係慶典最後一個重頭節目,完左慶典,「蘇撕樂園」真真正正要結束喇。



夫人:傷心既野我地唔講咁多,留俾其他「蘇撕樂園」既成員同大家講,有請大家上黎,咁多人數唔晒,逐個逐個講啦!



鬼線人:呢排我一直響後台負責幕後工作,終於有時間講下自己既感受喇。我要多謝soso老闆一直俾我既支持同埋鼓勵,入到黎呢度,我好開心。希望大家記住我,再會!



長頸鹿:可以同鬼線人拍檔做節目4集,雖然相處時間好少,但係好開心。我相信我地兩個於未來會再度一齊拍blog劇!大家放心!



雷少:由blog總編輯化身成為演員拍劇,呢點唔容易做得好,但係多得劇團一大班台前幕後既演員,默默教導我,我先會咁成功,仲攞埋獎。多謝大家!



貞子:我同99號仔係同一時期入行,算係新人,依家要走真係唔捨得!(流淚)



99號仔:(安慰貞子) 唔緊要!唔緊要!我地會再見架!



BB娃娃菜:響呢度我都算係前輩,我知道好快sosocall我地返黎!



柯金:我身為「蘇撕樂園」「星魅劇團」既首席導演,「星魅劇團」要解散,實在令人好傷心,我唔知幾奈之後大家會再復合,我會等架,呢段時間先做住其他工作先啦各位!



積仔:估唔到我呢位見習新人可以響呢度台上邊講farewell,希望未來可以再響呢度出一分力!



Miss
Diamond
:講到同soso最有交情既梗係本小姐啦!由07年我就響度教俚語,一連做左幾個seasons…



Little
Diamond
Miss好叻呀!



Miss
Diamond
:多謝多謝!Welcome…soso blog通常一年轉一個主題,可能出年11月後我地會再見呢!仲有咁多個俚語,我一定會教晒佢地既!



鴨仔隊長:唉,雖然樂園要結束,我同凡人蘇既節目都要於2月完結,我希望大家永遠唔好忘記「新疆鴨仔團」為大家帶來既歡笑,拜拜樂園!



凡人蘇:可以做一個長達兩年既節目,實在唔容易,要多謝隊長一路以黎既幫助!不過呢D留番我地節目最後一集先講啦!總之,我唔捨得呢班「星魅劇團」團員呀!



利孝和:台上邊既樂園成員都講晒,我地兩位風水靈界大師---冰賓波同埋妙手回春,話唔上台喇喎,所以最後交俾老闆soso



soso:頭先聽到「星魅劇團」呢個名大家係咪覺得好奇怪呢?哈!無錯!「星魅劇團」就係我地呢班blog劇劇團既名!估唔到要到解散一刻,先俾到你地一個名份,以前委屈左你地喇



劇團團員:(歡笑) 唔委屈!~~~



soso:我地團員雖然少,但係做左好多創意性並出色既節目,唔止blog劇,仲有好多special節目,反應都算唔錯。我覺得「蘇撕樂園」既環節同節目都足夠同豐富喇,依家要結束,我沒有遺憾。我其實都唔想結束架,不過做左常規節目咁奈,好攰,影響左平日生活,希望大家明白我既苦衷啦!本來今年1月我已經有結束樂園之意,但係為左呢個blog,我無放棄,堅持到依家!(眼泛淚光)



夫人:(大叫) 好喇!明白架喇!



soso:最後,希望大家繼續支持未來既soso blog,我地一齊同「蘇撕樂園」講



全體仝人:拜拜!(大家都流下淚來)



利孝和:唉~我都好感動呀夫人



夫人:係呀我地雖然一年先同大家見一次面,但係響呢個咁傷感既場面,都忍唔住



利孝和:你抹一抹你D眼淚先啦~



夫人:(抹眼淚) 雖然「蘇撕樂園」要結束,不過我同夫人呢對金牌司儀出年11月會再同大家見面架!



利孝和:好啦!依家真係要同大家講拜拜喇!



夫人:祝soso blog繼續一帆風順,事事順利!明年見!再會!



(司儀鞠躬離場,大會播放本年慶典主題曲…)



 



SoSo Good(短篇版)



(改編自無線電視節目「蘇 Good」主題曲)



改詞:soso 改編監製:Ray~



 



又一年喇 要寫Blog求其唔啱



日日節目豐富 Gag又劇



跟住So-So 入黎慶典



D埋黎睇 Hap-py Ho-ur



 



恭喜So’s Blog 生日快樂



跟住個節目 笑到爆肚



 



咋咋淋啦 去歡送蘇撕樂園



留言回應支持 感激不盡



 



So-So
So Good.



 



 



 



* * *



虛幻故事純屬虛構



熱切鳴謝:正觀看此網誌的您!



24小時密密送主辦:soso blog (So’s Funland) (a
member of SoCWon Group)



一路支援場地贊助:So’s Funland Grand Hall



天生一對金牌司儀:利孝和   夫人



天才場地指揮總監:零時零分鬼線人



後台二師兄編導:Ray~



幕後大哥大監製:soso

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()