31/8/10 晴 (開學日最後倒數: 唔好倒喇,聽朝早D起身啦)

暑假總結,其實都無乜好講.只可以話,今年我「忙左D」,為了應付補習同兩個大型課程,今年無機會做呢樣例牌指定動作---查字典.不過都好,反正D書都未有.仲有D咩呢?...umm可能係朋友既珍貴性掛,就如麥sir麥潤壽昨晚電台節目所講,朋友就好似一棵植物咁,係要keep架.響暑假呢五十日黎,我曾經有兩星期時間同一班本來毫無關係既人一齊相處十個早上,緣份促使我地響同一地平線上相遇,呢D就係緣份.我亦曾經有成個月時間與同年紀既人見面,不過最後一個朋友都識唔到.朋友呢樣野,我只可以話係好玄妙.今個暑假,我結識了一些新朋友,跟某些人感情更深.但同時,又不知不覺間流失了更多...算嘞,我理唔到咁多,就由佢嘞.一切跟隨自己所想而行,對自己,感覺係最舒服.

"I verify that I have ________________(Put an adverb like “faithfully”, “badly”, etc. here to describe how you have finished the above tasks) done all the above tasks."
對我黎講,呢個填字遊戲最諷刺既答案係"happily".

連升中五既暑假都完喇,我唔知幾時先可以再放一個合自己心意既暑假.9月1日,暗示既係一年既惡夢又開始.

不過我始終會記住今年既中四,因為兩年後一齊考公開試既唔會再咁齊整係呢班人.

補充返少少上次睇森美小儀歌劇團Prison de Ballet,我真係好中意睇Leo,雖然佢演技不特別好,連森美都經常鬧佢講錯對白,不過,我實在太中意睇佢俾森美大哥蝦既片段.以前聽"森美移動"廣播劇,經常出現類似被捅完一刀拎轉身又被捅一刀既劇情,而Leo,就往往係受害既一個.所以,今次見到Leo飾演既角色不斷被人插,我都不由自主笑左出黎,大概坊間某D人斥責呢套劇不良意識,其中一個例子就係呢度.不過,我只會當佢係天馬行空既廣播劇既真實版啫.講到Leo,我始終都唔會忘記佢兩年前飾演小賓女既造型,真係number one!...仲有細So,佢真係好高呀,森美183cm,我諗佢有我咁高,可能仲高過我...最後想嘲諷一樣野,開show前仲不斷sell咩小儀露事業線,睇poster都覺得似層層,點知開show一望,吓,我真係會心微笑喇...



                                                 -------------------------------------

"DJ SoSo 每一天的主題曲"

本來唔諗住播呢首歌,因為我本身都唔覺呢首歌好好聽,直至星期日晚聽Wasabi既音樂節目,細心聆聽歌詞.我於是決定播了,原因係份歌詞.韋禮安 有沒有




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()