今朝無端端收到school library話我欠還2本書."唔係吓嘛?!"呢2本書都係用黎做maths既book report.假期之前已做完,明明記得還左架.為左了解真相,我返左屋企搵,搵唔到,返到school,o係書包搵,都搵唔到.上library,同miss wong講,佢俾張抄有索書號既紙,叫我搵.唉,好在最後都搵到,無事.好在無俾人攞走亂扔,otherwise我就搵唔到,就玩完架啦...不過,呢件事都反映出library於借還服務上有小小問題.當然,這只屬個別事件.但我都希望呢件事唔好再發生o係我身上.今次真係唔知係lucky定係unlucky啦!~(為左今次件事,其實我仲o係小息check埋借閱記錄,搞到交唔到homework,又怒又驚...">.<")

Home Economics,整糯米滋.部驟唔多,但需時勁長,第一次搞到4點幾先走得.今次碟餸,皮少餡多,搞到包都包唔到.味道都OK既...加埋椰絲,幾香.下次個炒飯先係大事件,睇下點... *.*

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()