今日...

P.E.,吳sir施展勁爆功力,球球都入,仲係穿針!可惜,入既都係隱形波,但係我地都大飽眼福,簡直拍爛手掌,呢個時間再搞D爛gag就啱哂啦(雖然我無搞)~所以特地用呢件事做題目,吳sir將會名流千古,幾yeah.同班friend鬥波,我地4:2win,幾正.

music,俾HBO o個套戲嚇到,見到D人o係度用掃把演奏音樂,簡直無奈.

eng ero net time,個net其實係我舊年暑假既中學預備course既NET,佢教過我,soa,winnie,tramy,winky...半年後竟然又見面.好明顯佢唔記得左我.當我用似曾相識的眼光望住佢,佢竟然以初相識的眼光對我講:"you are so tall..." 唉,一開始上堂,又玩半年前我地玩既遊戲,每人要問問題.我依稀記得我上次係問佢how are u,今日我就教左隔離呢題,但都唔夠gogo o個can u see me絕.超勁.

chi,o個部無線mouse竟然唔work,我都唔記得點用lu,咁奈以來都無乜邊幾個老師用過,錄影機仲少,得o個1次咁大把.今日個problem真係考起我啦...

聽日...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()