"DJ SoSo 私家音樂部落"



記得上集提及坐巴士遊車河去清水灣,真係幾有趣既體驗.尤其係回程果陣巴士行上舊路,經過德望學校果段山路,條路真係好窄,我當時都心驚驚,好在司機有豐富經驗,好安全咁落番山.本來我今集會播音樂考試所唱,Rubberband呢首"遊車河",不過,其實有一首Rubberband舊歌,我係更加喜歡.就係呢首"一早地下鐵".其實,果朝早,我又真係走左去搭地鐵喎.

                                             --------------------------------------

Proverbs
10:6  福 祉 臨 到 義 人 的 頭 . 強 暴 蒙 蔽 惡 人 的 口 。

1/2/11 冷

年廿九晚,長假第一天.

今日終於去左花墟喇,其實都幾開心.因為都期待左幾日.前幾年無機會去行花墟,心裡面硬係覺得若有所失.呢一兩年有機會去趁下墟,呢個農曆新年先過得滿足.今年好似少左人,條路好行得多,原因係花價提高.好多百合花,D蘭花都好靚.

再行埋花園街,個感覺同火災之前差不多,D路闊左少少啦,不過望上其中一棟樓真係有D愣然,成棟樓表面都薰黑晒,好奇怪仲可以開窗掛衫,我懷疑到底棟野入面仲有無人.

新年都無乜野好寫lu...十幾板功課,點算.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kmsheng 的頭像
    kmsheng

    The road to success is always under construction.

    kmsheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()